נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קונספט להפעלת יום הולדת

בלונים צבעוניים

אתם במרחק כמה חודשים טובים מיום ההולדת של ילדיכם אבל הם נמצאים עמוק בשלב התכנונים. בין אם זה יום הולדת עגול או אפילו בר/בת מצווה, ההתרגשות שאוחזת בהם לקראת היום המיוחל, בלתי ניתנת להסבר. אך בין אם הם לא יכולים לחכות ובין אם הם קצת ביישנים, הדיאלוג הפתוח ביניכם לבינם אודות אופי האירוע הוא בגדר חובה. החלטה על קונספט ספציפי מראש עשויה למנוע פיזור מחשבתי, ותאפשר להתמקד בנושא אחד מועדף ואהוב. 

 

איך בוחרים קונספט?

הקונספט ייתן את הטון לאירוע ויהיה הדרך לזכור אותו לשנים הבאות ("זוכרים שעשיתם לי יום הולדת פוקימון?"). כאמור, בחירת קונספט מתחילת תכנון האירוע יעניק לכם "שקט" בנוגע לדילמות על התוכנית האומנותית. רצון הילד ותחומי העניין המועדפים עליו יהיו הגורמים המכריעים בבחירת הקונספט. ההחלטה על הפעלות מיוחדות תהיה ברוב המקרים הנכונה עבורכם. מומלץ לערוך רשימה של נושאים נבחרים ומשם להצטמצם עד הבחירה הסופית.

 

יום הולדת מדעי

הילדים שלכם מתעניינים בניסויים, רואים סרטוני מעבדה ביו-טיוב או בוהים בערוץ דיסקברי? תוכלו לחגוג להם בסגנון ייחודי, מצחיק ומלמד של יום הולדת מדעי. דמיינו את ילדי יום ההולדת לבושים בחלוקי מעבדה לבים וזוכים להיות מדענים מן המניין ביומם המיוחד. האורחים הצעירים יוכלו להתנסות בחוויה מדעית של ניסויים מדעיים שונים ומרגשים, מלווים בדרמה, הומור, סיפורים שלא הכירו וגם שאלות מסקרנות.

 

טיקטוק – עכשיו גם ביום הולדת

בין אם נרצה ובין אם לא, האפליקציה החברתית עתירת הסרטונים כבשה את לב הילדים והם הפכו למעריצים של ממש. כוכבי האפליקציה מוגדרים כאלילי הילדים והנוער החדשים, ובחירה ביום הולדת בסגנון טיקטוק היא ככל הנראה הימור בטוח. קונספט זה מציע מסיבת ריקודים לצלילי הלהיטים המוכרים, משחקי ריקוד של אתגרי הטיקטוק, קריוקי ואפילו סטנדאפ.

 

יום הולדת נינג'ה – חוויה בלתי נשכחת

הילד לא מפסיק לטפס על קירות, ולא רק בגלל שנתיים של בידודי קורונה? אם הוא ספורטיבי ונהנה מזה, וכך גם חבריו, יום הולדת בסגנון נינג'ה היא הברקה של ממש. התוכנית שהגיעה מארצות הברית והפכה לטרנד מטורף בישראל, הפכה גם היא להפעלת יום הולדת. ההפעלה תכלול מסלולים מאתגרים בסגנון התוכנית, משימות מטורפות, תחנות ספורט ובעיקר- חוויית גיבוש והנאה מובטחת. על הדרך ניתן לומר בוודאות שהילדים יהיו סחוטים בסוף היום הולדת, על אף הסוכר שבעוגת יום ההולדת.

 

יום הולדת קולנוע ותלת ממד

חוויית התלת ממד הפכה לעניין שבשגרה בשנים האחרונות, וקונספט הקולנוע בהפעלות יום הולדת נחשב לפופולרי למדי. המפעיל יגיע עם הציוד הנדרש, הכולל גם ערכת קריוקי ושטיח ריקודים. לילדים יחולקו משקפי תלת ממד והם יוכלו לצפות בסרטים מלאי אפקטים מרשימים שמעצימים את חוויית הצפייה וייהנו יחד.

 

עולם שלא נגמר

אין גבול לכמות הנושאים בהם אפשר לחגוג את יום ההולדת לילדים. חשוב להבין מהילדים מה משאת נפשם, להבין מה התקציב שהוחלט ואז אפשר לתכנן בראש שקט את מסיבת יום ההולדת המתאימה ביותר עבורם.

חוגג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה

אמן חושים
מה כולל מופע של אמן חושים?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע