נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גדלתי בשנה: 5 פעילויות זולות לימי הולדת

גדלתי בשנה: 5 פעילויות זולות לימי הולדת

יום ההולדת של הילד מתקרב, אולם חשוב להבין שאין שום סיבה אמיתית שבגללה תצטרכו להוציא יותר מידי כסף על יום ההולדת שלו. פעילות זולה ליום הולדת אינה בהכרח פעילות פחות טובה, ובמקרים רבים אפילו להפך. אנחנו כאן כדי לתת לכם סקירה על 5 פעילויות נהדרות ליום ההולדת של הילד שלכם, כאשר אף אחת מהן לא תשאיר אתכם עם חור בכיס.

 

  • דפי צביעה

צביעה של דפים היא פעילות חיובית מאוד עבור ילדים. במהלך הפעילות הזו הילדים לומדים כיצד לעבוד בצורה מדויקת, ובסוף הפעילות הם יכולים להנות מתוצר שאותו הם הכינו בכוחות עצמם ללא כל עזרה. תוכלו להדפיס לילדים דפי צביעה מיקי מאוס או דפים של כל דמות אהובה עליהם, וכך תאפשרו להם להנות מפעילות נהדרת שלא עולה הרבה כסף.

גדלתי בשנה: 5 פעילויות זולות לימי הולדת

  • בישול משותף

אם אתם רוצים לקחת על עצמכם אתגר קצת יותר מורכב, בישול משותף עם הילדים יכול להיות דבר נהדר. כמובן שעבור סוג הפעילות הזה אתם זקוקים למטבח ביתי, אולם אם אתם מוכנים להקצות את המטבח שלכם לטובת הפעילות, הילדים ייהנו מהפעילות הזו עד הגג, ואתם תוכלו לסיים אותה עם הוצאה לא מאוד גדולה.

 

  • משחקי חברה

משחקי חברה יכולים להיות דרך נהדרת להעביר מסיבת יום הולדת. בהתחשב בגיל של הילדים שלכם, תוכלו להתאים משחקי חברה שמתאימים לאותו גיל, וכך תתנו לילדים להנות אחד עם השני, בלי התערבות מיותרת של מבוגרים במסיבה שלהם. עם זאת, חשוב שיהיה מי שלוקח אחריות על הילדים ומנחה את המשחק.

גדלתי בשנה: 5 פעילויות זולות לימי הולדת

  • שעת יצירה

שעת יצירה יכולה להיות מורכבת יותר מפעילויות אחרות שאותן הצענו לפניכם כאן, אולם אין ספק שמבחינת חוויה יש לה ערך מיוחד. יצירה לא חייבת להיות חיקוי של מה שהילדים עושים בבית הספר, אלא ניתן להכיר להם סוגים נוספים של אומנויות, בהתאם כמובן לגיל שלהם. לכם רק נשאר למצוא מנחה מתאים לסדנה ומקום לערוך אותה.

 

  • פעילות ספורטיבית משותפת

פעילות ספורטיבית היא דבר שמברוך בכל גיל, ותוכלו לנצל את יום ההולדת של הילד לטובת פעילות ספורטיבית משותפת של הילד עם החברים שלו. כל מה שאתם צריכים זה למצוא מגרש ולוודא שתוכלו לקבל אותו למספר שעות. בסוף הפעילות תוכלו לפנק את הילדים עם ארוחה קלה, וכך תעניקו לילד יום הולדת חוויתי, עם ערך מוסף לא מבוטל.

 

לסיכום

יום הולדת הוא תמיד סיבה למסיבה, אולם עבור רבים מאיתנו הוא הופך ליום של הרבה מאוד הוצאות. בדיוק בשביל זה הבאנו לכם כאן 5 רעיונות נהדרים למסיבות יום הולדת עבור ילדים, כאלו שישאירו אותם עם זיכרון של חוויה נהדרת, ואתכם בלי חור בכיס. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לבחור פעילות אחת, ואנחנו מבטיחים לכם שכל המשתתפים יהיו מאושרים.

גדלתי בשנה: 5 פעילויות זולות לימי הולדת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה

אמן חושים
מה כולל מופע של אמן חושים?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע