נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך עושים מתיחת צוואר והאם זה נחשב מסוכן?

מתיחת צוואר

אנו שומעים לאחרונה על נשים וגברים רבים שמבצעים מתיחת צוואר שגרמה להם להיראות צעירים באופן משמעותי. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק מה זה הטיפול המדובר, מדוע כולם בוחרים בו והאם זה נחשב למסוכן. הישארו אתנו ותגלו את כל המסקנות שעמן חזרנו, כדי שתוכלו לקבל את כל הפרטים שמעניינים אתכם במקום אחד.

 

מתיחת צוואר – מה זה?

מסתבר שמתיחת צוואר הינה הליך מתקדם שאושר לאחרונה על ידי ה – FDA האמריקאי. מדובר בטיפול שמאפשר להביא למתיחה של העור ולהעלמת הכיווצים שנגרמים לעיתים בעקבות הזדקנות של העור. טיפול זה מבצע באמצאות שימוש במכשיר אולטרסאונד מתקדם שמעודד יצירה של אלסטין וקולגן (שאחראיים לאלסטיות של העור). האם זה מסוכן?

שוחחנו עם מומחים בתחום וביקשנו לדעת אם יש סכנות בעת ביצוע ההליך ולאחריו. הופתענו לגלות שלא כרוכה סכנה בביצוע הליך זה. שכן, מתיחת צוואר מתבצעת באופן חיצוני וללא ביצוע חתכים (כפי שמתבצעים לא פעם בחדרי הניתוח). חשוב לציין כי הסכנות אורבות רק למי שפונים אל מכון שאינו מתמקצע בהליך זה.

הרמת צוואר

כך תהיו בטוחים שאתם עוברים הליך מקצועי ובטוח

אם אתם מתעניינים במתיחת צוואר, עליכם לדעת כי יש לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת בנושא. ההמלצה שלנו היא לפנות אל מי שעברו את ההליך בעבר ולשמוע את חוות דעתם. כך תוכלו לגלות אילו מכונים נחשבים למומלצים ומאילו מקומות ראוי להימנע. נציין כי עליכם להכיר בפלטפורמות הבאות ולעשות בהם שימוש חכם, כדי שתוכלו לקבל חוות דעת אמינות:

  • פייסבוק
  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פורומים שעוסקים בתחום הביטוי

 

כך תוכלו לדעת אם הטיפול מתאים לכם

אם יישמתם את הטיפ שצוין לעיל, כנראה שקיבלתם כמה המלצות על מכונים מומלצים. בשלב זה עליכם ליצור קשר עם נציג מטעם המכון הנבחר ולתאם פגישת ייעוץ. פגישה עם מומחה בתחום תגלה לכם אם אתם יכולים לעבור מתיחת צוואר או שמא, העור שלכם אינו מתאים להליך המדובר.

יַחַס

נמצאתם כמתאימים? תכינו את עצמכם לקראת ההליך

אם גיליתם שאתם יכולים לבצע את ההליך המדובר, כדאי שתכינו את עצמכם מראש לקראת ההליך. נציין בקצרה כי בעת ביצוע הפעולה, אתם תשכבו על גבי מיטה. הרופא המטפל יכוון את המכשיר אל עבר הצוואר שלכם ויפעיל פולסים בעומקים משתנים (הדבר נקבע בהתאם למיקום של העור ולצורך). הפולסים יובילו לפגיעה שתגרום לרקמה להתכווץ ולהתמתח. כך שבסופו של דבר, תוכלו להשיג את התוצאה הרצויה – עור מתוח ורענן.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את מתיחת הצוואר שהפכה לפופולארית ביותר בתקופה האחרונה. כעת, אתם יודעים שמדובר בהליך פשוט שאינו מסכן אתכם. כך שנותר לכם רק לבחור במכון מוסמך שיבצע את הפעולה במקצועיות. נאחל בהזדמנות זו שתבחרו נכון ושתצאו מהטיפול עם צוואר מתוח.

מתיחת צוואר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על