נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 דברים שלא ידעתם על תביעת נזקי גוף

תביעת נזקי גוף היא אמנם לא דבר שפוגש את כולם ולאור כך, פעמים רבות אנשים מגיעים לכדי צורך בתביעה מסוג זה ולא בדיוק יודעים מה לעשות.

אין ספק שיש המון דברים שאתם לא יודעים על תביעת נזקי גוף אז בואו נתחיל מ-4 עיקריים שיסבירו בגדול מתי יש צורך בתביעת נזקי גוף ומה כדאי לעשות טרם ובמהלך תביעה מסוג זה.

בטח לא ידעתם – זה לא כמו לתבוע את הביטוח

אמנם אתם מבוטחים וסביר מאוד שעקב נזק כלשהוא שקרה לגופכם תתבעו את חברת הביטוח, אך פעמים רבות הליך התמודדות עם נזקי גוף לא חייב להישאר רק בגדר הביטוח, הכוונה כמובן למקרים בהם יש אחראי לנזקי הגוף ולא מדובר בתאונה שבה מדובר ביד הגורל ומזל שאתם מבוטחים.

תביעת נזקי גוף מכוונת לאדם או למוסד ספציפי ובעצם תובעת אותו על האחריות או האשמה שלו בנזק שנגרם.

בטח לא ידעתם – יש עורכי דין המתמחים בתחום

תביעות נזקי גוף הן תחום שלם בעולם עריכת הדין והמשפט ועל כן, באם אתם נמצאים בהליך שכזה אתם חייבים למצוא ולשכור לשירותם עורך דין תביעות נזקי גוף מוסמך אשר מתמחה בהליכים מסוג זה.

לא כול עורך דין יכול או ייתן לכם את המענה הטוב ביותר גם אם הוא מתמחה בתביעות ביטוח אחרות לצורך העניין.

בטח לא ידעתם – כול ראיה יכולה להיות קריטית

בסופו של דבר, סביר מאוד שכול ההליך יתנקז לכדי הוכחה כי נגרם לכם נזק שהיה ניתן למנוע ולכן מי שלא מנע אותו או קידם אותו בעצם, צריך לפצות אתכם.

על כן, כל ראיה שמתקשרת למקרה או להמשך הטיפול הרפואי בנזק, יכולה להיות קריטית ומשמעותית בשכנוע שופט או אפילו חברת ביטוח שאכן כך היה דבר וכי מגיעים לכם פיצויים בכך שבהחלט היה ניתן למנוע את הנזק.

בטח לא ידעתם – פיצויים יכולים להגיע למאות אלפי שקלים

לא רק שתקבלו פיצוי על עוגמת הנפש שמי שאחראי על הנזק ייענש או לפחות יישא באחריות, אם אכן יקבע כי הוא אחראי על הנזק והיה ניתן למנוע אותו אם היה נוהג אחרת, הוא בסבירות גבוהה יחויב לשלם לכם כסף, וללא ספק יכול להיות כי יהיה מדובר בהרבה מאוד כסף אפילו עד כדי מאות אלפי שקלים.

לכן לא כדאי להזניח תביעות מסוג זה ולנסות להשיג את מה שפשוט מגיע לכם.תביעת נזקי גוף מנסה להשיג צדק ולהביא לכדי פיצוי אדם אשר חווה נזק בגופו בעקבות אחריות של אדם אחר.

התביעה יכולה גם להגיע לכדי בית משפט של ממש, אך בכול מקרה כדאי למצוא עורך דין מקצועי שילווה אתכם ויהיה אתכם לכול אורך ההליך.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין