נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עד איזה גיל מתאים להזמין קוסם ליום הולדת

איש במה

לכל גיל יש את היופי שלו ואת המאפיינים שלו. לכל גיל יש גם רעיונות מתאימים יותר, או פחות לחגיגות יום ההולדת. אם ילדכם חוגג שנה, או שנתיים, ודאי תעדיפו לחגוג לו בחיק המשפחה, או עם כמה חברים שהוא מכיר מהגן ולשמור על פרופיל נמוך והפעלות פשוטות, אבל ככל שהילד גדל, צריך להשקיע מחשבה יצירתית ולתכנן לו מסיבה קצת יותר מושקעת, מורכבת ובוגרת. אז אילו אטרקציות אפשר וכדאי להזמין לימי הולדת? לאיזה גילאים מתאימה הפעלה של קוסם ומתי כדאי להפסיק עם כל זה?

 

סקירה לפי גילאים: מה עושים לכבוד יום ההולדת?

בגיל שנה ושנתיים הפעוטות עדיין לא ממש מרוכזים בנעשה מסביב והפעלה על ידי אדם זר ומוזר עלולה להבהיל אותם, כך שכדאי לשמור על פשטות, להתמקד בחגיגה משפחתית שמחה, עוגה מפנקת ומתנות משמחות, שמתאימות לגיל הרך.

אם אתם ממש רוצים להפעיל את הילדים, הכינו תחנות יצירה ומשחק, המתאימות לגילאים האלה והקפידו שההורים ילוו ויעזרו לכל אחד מהילדים.

בגיל 3 התמונה כבר מתחילה לשתנות. עדיין מדובר בפעוט, אבל הוא כבר מתחיל להיות עצמאי, או לפחות לחשוב שהוא כזה, לדרוש שיכבדו את מקומו במשפחה ואת רצונו.

גם בגיל 3 לא בטוח שהילד יזכור את החגיגה שהכנתם לכבודו, אבל בגיל הזה כבר אפשר להזמין הפעלה מותאמת לגיל, בין אם מדובר בליצן חביב, שמגיע להצחיק את הילדים, פינת חי ניידת, או קוסם, שמבין איך לעבוד עם ילדים בגיל הזה ולהשאיר אותם מהופנטים ומוקסמים.

גיל 4-5 – בגילאים האלה כבר מדובר בילדים בוגרים, מתקשרים ומבינים, שגם זוכרים כבר את רוב הדברים המרגשים שקורים להם. אפשר לשתף את הילד בתכנון ולשאול אותו איזה סוג של הפעלה הוא רוצה ואין ספק שכבר אפשר לחשוב על הפעלות מתוחכמות, מעניינות ובורות יותר לחברים ולאורחים. ודאי שקוסם יתאים לחגיגה בגילאים האלה – החל בשליפה של ארנב, או יונה מהכובע וכלה בהעלמת חפצים ואנשים.  קוסם המפעיל ילדים בגיל הזה יכול גם לשתף אותם בחלק מהקסמים, לשעשע, להצחיק ולהדהים את הקטנטנים שלכם עם הטריקים שרק הוא מכיר.

גיל 6 הוא גיל מרגש וחשוב. רוב הילדים עולים לכיתה א' והופכים לבוגרים ממש. בגיל זה חשוב לאפשר לילד להשתתף בכנון המסיבה ולומר לכם מה הוא רוצה שיקרה. קוסם שיגיע למסיבה יקבל קהל קשוב ומוקסם. ילדים בגיל 6 מתחילים להיות יותר מתוחכמים ונבונים ולכן כדאי למצוא קוסם שמתמחה בפעילות לגיל הזה ושמשלב במופע שלו גם נושאים מלהיבים מעולם המדע, כמו ניסויים מדעיים מעניינים וצבעוניים שאפשר לערוך בבית.

גיל 7-8 – הילדים עדיין נחשבים צעירים יחסית ולכן הפעלה של קוסם לגילאים אלה יכולה להיות דומה לזו של גיל 6, אם כי קוסם המגיע לערוך מופע לגיל 7-8 לא עורך רק מופע קסמים משעשע, אלא מודע לכך שהוא מחזיק את ליבה של החגיגה על אחריותו. הוא צריך לדעת להלהיב, להפעיל את הילדים ולהביא אותם לידי שיתוף פעולה, אבל קוסם מנוסה ואיכותי יכול הלפוך את יום ההולדת של הילדים לבלתי נשכח, גם אם הם כבר גדולים.

גיל 9-10 והלאה – חשוב שתכנון המסיבה ייעשה יחד עם הילד (אלא אם אתם מתכננים להפתיע אותו), שהוא יבחר את החברים שיוזמנו, את הכיבוד שהוא אוהב וגם את ההפעלה. קוסם לגילאים האלה צריך להיות מיומן בעבודה מול ילדים גדולים, להבין לליבם, לדעת איך להצחיק ולהפעיל אותם ולהביא איתו קסמים מרהיבים באמת, שישאירו אותם עם פה פעור.

 

לסיכום

למרות ההתייחסות לגילאים, מה שבאמת חשוב זה שהמפעיל יהיה ממש איכותי ומלא מוטיבציה ואם אתם רוצים לדעת לאיזה גיל מתאימה הפעלה של קוסם, אז התשובה היא, שאם אתם מוצאים קוסם כזה, שיש לו המלצות טובות ושמגיע עם המון מוטיבציה לערוך לכם מופע מושקע ומוצלח – הרי שהפעלה של קוסם מתאימה לכל יום הולדת – מגיל 3 ועד גיל 120.

קסם עם קלפים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה

אמן חושים
מה כולל מופע של אמן חושים?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע