נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עבודות גובה ביעילות ומהירות? זה הפתרון עבורכם

מנוף סל

כאשר מבצעים עבודה כלשהי, השאיפה התמידית היא שזו תתבצע בצורה יעילה ומהירה. זמן שווה כסף, אך עבודה בקצב גבוה ללא יעילות תהיה בסופו של דבר כזאת שלא משתלמת. כאשר מדובר על עבודה בגובה, נדמה שקשה לשלב את המהירות עם היעילות, כשקיים גם היבט בטיחות. במאמר הבא נסקור את הפתרון עבור עבודה יעילה ומהירה בגובה.

 

עבודות בגובה

עבודה בגובה שונה וייחודית, בניגוד לפעולות ועבודות שונות שמבצעים על הקרקע. עבודה בגובה טומנת בתוכה סיכונים פוטנציאליים שונים. מכיוון שהעובד נמצא בגובה, הוא עשוי לספוג נזק משמעותי כתוצאה מנפילה. בנוסף, גם נפילה של כלים, או של חלקים מסוימים ממשטח העבודה שנמצא בגובה, עשויים לגרום לנזקים לאדם או לרכוש.

מנגד, מכיוון שמדובר בעבודה לכל דבר, העובדים והמנהלים שלהם שואפים לעבודה יעילה ומהירה. למרות שנדמה שעבודה בגובה היא עבודה שקשה לעשות בצורה הזאת, באמצעות כלים שונים, כמו מנוף סל, גם הדבר הזה אפשרי.

 

המדריך האולטימטיבי

עבודה יעילה ומהירה היא דבר ששואפים אליו בכל מקצוע ובכל תחום. השילוב בין המהירות והיעילות הוא לא בהכרח טבעי ולא פשוט לביצוע. במקרים רבים, נדרשים עובדים מקצועיים במיוחד ומיומנים על מנת שעבודה כזאת תבוצע. מה שתורם לביצוע עבודה ביעילות ובמהירות הם הכלים המקצועיים המשמשים לביצוע העבודה.

 

אמצעים לעבודה בגובה

כאשר מדברים על עבודה בגובה, ישנם אמצעים וכלים שונים המאפשרים את העבודה ביעילות ובמהירות. מנופי סל ובמות הרמה למשל, כוללים יתרונות רבים שיכול העובד לבטא במהלך עבודתו. הכלים הללו מותאמים לעבודה בגובה ומאפשרים לעובד להתרכז בעבודה שלו ולא בגורמים אחרים שיכולים להפריע לו.

 

בטיחות ללא התפשרויות

אחד הדברים שמעלים חשש יותר מכל לאנשים שעובדים בגובה, או לאנשים שאחראים על עבודה כזאת, היא הסכנה שטמונה בעבודה בגובה. כאשר עובד בגובה עובד באמצעות מנוף הסל או במת ההרמה, הוא עובד באופן מוחלט בצורה בטוחה, שכן בשני הכלים הללו מגודר העובד, מה שמקטין את הסיכוי לנפילה.

 

ניוד כלים בצורה יעילה

יעילות של עבודה בגובה באמצעות מנוף סל או במת הרמה, בא לידי ביטוי ביכולת הניוד של הכלים הללו. ניתן לנייד את הכלים הללו בתוך חלל מסוים או מחוץ לאותו החלל, כך שאת העבודה אפשר לבצע במספר מוקדים.

 

נשיאת כלי עבודה

ישנן עבודות רבות ומגוונות שניתן לבצע בגובה. כדי לבצע אותן ביעילות, העובד יישא עימו את כלי העבודה הדרושים לביצוע העבודה. על מנוף סל וגם על במת הרמה ניתן לשאת כלים בצורה בטוחה, ובכך לעבוד בקצב מהיר ויעיל.

 

מגוון עבודות בגובה

מנוף סל ובמת הרמה מאפשרים עבודה יעילה, גם כאשר יש צורך בביצוע של מספר עבודות. עבודות תיקון, גיזום של עצים או ענפים, עבודות חשמל, עבודות ריתוך וגם עבודות בתחום הבנייה ניתן לבצע על הכלים הללו.

מנוף סל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי