נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עבודה עם עו"ד פרטי לעומת משרד עריכת דין – מה עדיף?

עורך דין פלילי

גולשים רבים פונים אלינו ומבקשים לדעת מידע מקיף בנוגע לבחירה של עורך דין מומלץ בתחומים שונים. מדובר במעל ל – 1,000 פניות שנשלחו רק בשבועיים האחרונים. הביקוש הרב גרם לנו לעצור את כתיבת המדריכים האחרים שתוכננו לחודש זה. שכן, החלטנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתענה על כל השאלות הנפוצות ביותר. הפעם, נבדוק מה עדיף מבין השניים – עבודה עם עורך דין פרטי או עם משרד עורכי דין? הישארו אתנו ותגלו את האינפורמציה שחיפשתם בנושא.

 

עבודה עם משרד עורכי דין – היתרונות והחסרונות שלה

אם אתם רוצים לדעת מה עדיף מבין השניים, עליכם תחילה להכיר ביתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. שוחחנו עם מי שהסתייעו בעבר במשרד עורכי דין במקרים שנוגעים לתחומים שונים, למשל:

  • בתחום הפלילי
  • בתחום המקרקעין
  • בתחום המשפחה

גילינו שהיתרון המרכזי הוא שתמיד יהיה מישהו שיקבל את התיק שלכם. כלומר, אם עורך הדין שלכם חולה או יוצא לחופשה – יש מי שיוכל לסייע לכם. החיסרון המרכזי של מצב שכזה נוגע לעובדה שהתיק שלכם עשוי לעבור מיד אחת לאחרת (בכותלי המשרד בלבד כמובן). כך שאם רציתם פרטיות – לא בטוח שתקבלו אותה במקרה שכזה.

עבודה עם עורך דין פרטי – היתרונות והחסרונות שלה

מי שפונים אל עורך דין פרטי בתחומים שונים עשויים לגלות שיש בעניין יתרון משמעותי. אם תבחרו עורך דין פלילי למשל מהתחום הפרטי, אתם תגלו שהוא יעשה כל שביכולתו כדי לתת לכם את המענה המקצועי ביותר. שכן, מדובר בבעל מקצוע עצמאי שמגיע אל המשרד שלו כדי לספק את המעסיק שלו (שזה הוא עצמו, כן?). החיסרון צוין בפניכם לעיל, מדובר במצב שבו עורך הדין בוחר לצאת לחופשה. נאמר לנו שבמקרים רבים, עורך דין פרטי נשאר זמין במידה ויש מקרים דחופים.

 

נו, אז מה עדיף מבין השניים?

כשבדקנו מה עדיף מבין 2 האפשרויות שלעיל, גילינו שהבחירה הטובה ביותר היא זו שתתבצע על ידיכם. שכן, אתם אלו שמכירים היטב את מורכבות התיק שלכם. כך שתוכלו להחליט מה הכי נכון עבורכם בהתאם למידע שצוין לעיל.

 

כך תבחרו את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם

זה לא משנה אם אתם בוחרים בעורך דין פרטי או משרד עורכי דין. השורה התחתונה היא שעליכם לבחור בבעל מקצוע שיש לו ניסיון רב בתחום והמלצות רבות. כך שאם אתם בוחרים בעורך דין פרטי, עליכם לברר פרטים לפי שמו. אם תבחרו במשרד, תצטרכו לערוך בירור מעמיק בהתאם לשם המשרד. אנו סומכים עליכם שתערכו את הבירור הטוב ביותר ותגיעו אל עורך הדין הפלילי המקצועי בתחום.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כי בחירה בין עורך דין פרטי לבין משרד עורכי דין היא בידיכם בלבד. נאחל לכם שתבצעו בחירה טובה ושיהיה בהצלחה.

עורך דין פלילי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין