נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שללו לך את הרישיון מסיבות רפואיות? למה חשוב לקחת עו"ד

שללו לך את הרישיון מסיבות רפואיות למה חשוב לקחת עוד

נהגים צעירים ומבוגרים עשויים לגלות ביום בהיר אחד שרישיון הנהיגה שלהם נשלל בעקבות סיבה רפואית. תרחיש זה מצריך הסתייעות בהולה מצד עורך דין שבקיא בתחום. בשורות הבאות נסביר לכם למה עליכם לקבל את הליווי המקצועי ומה ייצא מזה בסופו של דבר. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו אם תוכלו לקבל את רישיון הנהיגה שלכם בחזרה.

 

המצבים הנפוצים שמובילים לשלילת רישיון בעקבות עניין רפואי

בחרנו לפתוח את המדריך בהצגת המצבים הנפוצים שנחשבים לעילה לשלילת הרישיון, כדי שתוכלו לבדוק אם המקרה שלכם נכלל כאן:

  • פגיעה ניכרת בראייה: עיוורון צבעים, שדה ראייה מוגבל ועוד
  • מחלות לב או התקנה של קוצב לב
  • חולי אפילפסיה
  • מחלה פסיכיאטרית

המצבים הנפוצים שמובילים לשלילת רישיון בעקבות עניין רפואי  

הידעתם? קורה לא פעם שישנה אבחנה שגויה

חשוב שתדעו שיש לא מעט אבחנות שניתנות למטופלים ומתגלות בסופו של דבר כשגויות. בחרנו להתעכב על עניין חשוב זה, רגע לפני שנעמיק בחשיבות הפנייה אל עורך דין תעבורה, כדי להעלות את המודעות לנושא החשוב וליידע אתכם שיש סיכוי שנמסרה לכם אבחנה רפואית שגויה. בירור שערכנו בנושא העלה שיש לא מעט נהגים שאובחנו כסובלים מאפילפסיה, אך בסופו של דבר התגלה שמדובר בבעיה אחרת שאינה מצריכה שלילה של רישיון הנהיגה.

 

החשיבות שבפנייה לעורך דין תעבורה

חשוב לפנות לקבלת שירות מקצועי מצד עורך דין תעבורה, כדי שזה יעבור על המסמכים הרפואיים ויבדוק שאכן מדובר באבחנה נכונה. כאמור, יש לא מעט מקרים שגורמים לעוול לנהגים, מכיוון שהם מאובחנים באופן לקוי. אם אתם סוברים שאירע לכם עוול שכזה, עליכם להיכנס כבר עכשיו לקישור הבא ולהזין את פרטיכם בלשונית "צור קשר", כדי שתוכלו לקבל שיחה חוזרת שתבדוק את האפשרות לערעור על שלילת הרישיון:  https://tabura.co.il.

החשיבות שבפנייה לעורך דין תעבורה

איך מגיעים לעורך דין הטוב ביותר בתחום?

אתם חייבים לפנות לעורך דין תעבורה שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בערעור על שלילת רישיון רפואי מסיבה רפואית
  • קיבל חוות דעת טובות מצד לקוחותיו
  • בעל יחסי אנוש טובים

נציין שתוכלו להגיע בקלות לעורך דין שכזה, תוך קריאת חוות דעת שהועלו לרשת בפלטפורמות שונות. המומלצות ביותר הן לשונית הביקורות של גוגל ופורומים שעוסקים בתחום התעבורה. שכן, שם יש מידע מהימן שנכתב על ידי יודעי דבר שרוצים להעביר לאחרים את הידע שלהם בנושא.

 

מילים אחרונות לסיום

הודעה על שלילת רישיון נהיגה מסיבה רפואית אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שניתן לערער עליו תוך הסייעות מצד עורך דין. שכן, זה יבדוק את המסמכים הרפואיים שניתנו ללקוחותיו ויוודא שהאבחנה הרפואית שניתנה להם נכונה. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע, כך שנותר לכם רק לפנות לעורך דין תעבורה שילווה אתכם לאורך הדרך ויסייע בקבלת הרישיון במידת האפשר.

שללו לך את הרישיון מסיבות רפואיות למה חשוב לקחת עוד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין