נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ניקוי ספות מעור בצורה עצמאית

ספה יוקרתית

שמירה על הניקיון הכללי בבית המגורים או בבית העסק, כוללת כמובן מאליו גם שמירה על הניקיון הכללי של הריהוט, תוך עריכת מבצע ניקיון מדי פעם בפעם. ואם בניקיון הריהוט עסקינן, הרי שניקיון ספות מעור מהווה לרוב חלק אינטגראלי מפעולות הניקיון הנדרשות מעת לעת. הספה נמצאת בשימוש מאסיבי על ידי בני המשפחה, קרובים המגיעים לביקור מעת לעת, הילדים בבי וכן, גם חיות המחמד בבית עושים שימוש בספה, מעת לעת. לפיכך, ברור שהספה היא הרהיט הסובל יותר מכל פריט ריהוט אחר בבית מהצטברות של לכלוך, זוהמה ושומנים למיניהם. מצד שני, ומאותן הסיבות עצמן, חשוב לשמור על הניקיון של הספה יותר מהניקיון של כל פריטי הריהוט האחרים. מה בין ספות מעור לבין ספות עם ריפוד מבד או סוגי ריפוד אחרים? כיצד ניתן לבצע ניקוי ספות מעור בצורה עצמאית?

ספה מבד

ספות עם ריפוד מעור, ספות מבד ומה שביניהן

ההבדלים בין ספות עם ריפוד מעור לבין ספות עם ריפוד מבד, הם גדולים מאד בכל האמור בשימוש היום יומי, וחוויית הישיבה על הספה. ספות עם ריפוד מבד הן יותר אווריריות, ונוטות פחות לגרום להזעה אצל היושבים עליהן. ספות כאמור הן נוחות מאד לשימוש, בכל מזג אוויר. לעומתן, בפות עם ריפוד מעור איכותי (ולא ריפוד דמוי עור, כפי שקורה בלא מעט מקרים)הן נוחות מאד לישיבה. ספות עם ריפוד עור אמיתי גם אינן גורמות להזעת יתר, ומאפשרות לגוף להגיע למנוחה נכונה.

יחד עם זאת, בכל הקשור בהצטברות של לכלוך וזוהמה, הן ספות עם ריפוד מעור והן ספות עם ריפוד בד, נוטות לספוח אליהן כתמים ולכלוך הרבה יותר ממה שניתן לחשוב. כתמי מזון, הפרשות שונות של ילדים ותינוקות ששהו על גבי הספה, מיץ, חלב או שוקו שנשפכו על הספה בשוגג וגם לכלוך שייצרו חיות המחמד שתופסות מעת לעת תנומה על הספה, מחייבות ניקוי יסודי של הספה מעת לעת. בשורות הבאות נרחיב את היריעה באשר לביצוע ניקוי ספות עור בצורה עצמאית.

ניקוי ספות  עור – כיצד עושים זאת נכון

ניקוי ספות מעור בצורה עצמאית, צריך להתבצע בשלבים, תוך מעבר מהקל אל הכבד. בשלב הראשון, ניקוי ספה חייב להתבצע באמצעות סמרטוט יבש. ספות מעור, מכילות בדרך כלל כתמים הניתנים להסרה בקלות בלא צורך בחומרי ניקוי או אפילו במים. העברה של סמרטוט יבש יכולה לפתור חלק ניכר מהבעיות. למעשה, לא אחת קורה שדווקא כתמים שהיו יכולים להיות מפונים מהספה בעזרת הסמרטוט היבש, הפכו גדולים יותר כאשר הרטיבו אותם.

בשלב הבא, כדאי להעביר בזהירות ובעדינות סמרטוט לח על גבי הספה. הרעיון מאחורי הפעולה הזאת הוא שחלק ניכר מהכתמים שנותרו מאז העברת הסמרטוט היבש, יוסרו באמצעות הסמרטוט הלח. רק בשלב הבא, כדאי לנסות ולאתר את הכתמים הבעייתיים, לבדוק מה המרכיבים שלהם ולנסות לטפל בהם באמצעו חומרי ניקוי כגון שמפו כלים או חומץ. רק אם הכתמים עקשנים ממש, כדאי לקרוא למומחים של קלינטק, שיבצעו ניקוי יסודי של הספה. המומחים של קלינטק יחזירו את הספה למצבה הראשוני, תוך הסרת הכתמים העקשנים ביותר.

 אטרקציות אהובות על ישראלים לפרטים נוספים כנסו לכאן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בלוג כללי
זבנג סקס
עוד חורף לבד? אפשר גם אחרת

החורף הגיע ואיתו מגיעות תחושות הבדידות הרגילות. אי אפשר שלא להרגיש את תחושת העצב הזו שמגיעה כשאין מישהו/י מיוחד/ת

מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
מה זה מתודולוגיה?

סטודנטים רבים מוצאים את עצמם לא פעם עומדים אל מול מרצה שמסביר להם באופן מעמיק אודות המרכיבים של העבודה

איפה עוד אפשר למצוא PVC
האם PVC הוא חומר מסוכן?

חומרים מכל הסוגים נמצאים סביבנו, מקיפים אותנו בבית, במקום העבודה, ברחוב ואפילו בסופר, כאשר לעיתים קרובות אנחנו לא יודעים

פפיון
איך להתאים עניבה לחליפה

החליפה המסורתית היא אחד מסגנונות הלבוש הנפוצים ביותר בארץ ובעולם. אירועים עסקיים, אירועים פרטיים, ערבי גאלה ומועדים נוספים גורמים