נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי נצטרך אישור נוטריון?

אישור נוטריון

לא מזמן מצאנו את עצמנו תרים אחר שירותיו של נוטריון, מכיוון שקיבלנו הנחיה ממומחה לעשות זאת. אנו מוכרחים לציין כי לא ידענו בכלל למה אנחנו תרים אחר שירות זה ומה זה אומר בכלל. לכן, קראנו מאמרים שונים בתחום שגרמו לנו להבין את הנושא באופן מעמיק. לאחר מכן, החלטנו להוציא את המידע שלנו לאור, כי הבנו שיש הרבה אנשים שלא מכירים בו. במדריך הנוכחי בחרנו להסביר מתי תצטרכו אישור של נוטריון ואיך תוכלו להשיג אותו. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שיעשה לכם סדר.

 

רגע, מה זה בכלל נוטריון?

אי אפשר לפתוח את המדריך הנוכחי מבלי להציג את ההסבר המפורט אודות עבודתו של הנוטריון. נציין כי מדובר בעורך דין בעל וותק רב בתחום שהוסמך (לאחר שעבר קורס מעמיק בתחום) להיות מורשה חתימה. יכול להיות שהמילים הללו לא אומרת לכם כלום. אם זה המצב, כדאי שתדעו שהכוונה היא שיש לו את הסמכות החוקית לחתום על מסמכים עם חותמת נוטריון.

זו חותמת שמאפשרת להפוך מסמכים שונים לרשמיים ובעלי תוקף משפטי. נציין בהזדמנות זו כי רק נוטריון מוסמך יכול לבצע את החתימה הזו. עורך דין שלא הוסמך לדבר לא יוכל לחתום באופן זה וחשוב שתדעו זאת מראש.

אישור נוטריון

מתי נצטרך נוטריון? כאשר יש צורך בתרגום מקצועי של מסמכים

פנייה אל נוטריון צריכה לבוא לידי ביטוי במצבים שבהם יש בידיכם מסמכים שונים שיש צורך בתרגום שלהם. מדובר לא פעם במסמכים שרשומים בשפה העברית ויש צורך לתרגם אותם לשפה אחרת, למשל:

  • אנגלית
  • ספרדית
  • צרפתית

חשוב לוודא כי התרגום מתבצע באופן מדויק ומקצועי. לכן, יש לפנות אל נוטריון שמבצע את התרגום ולאחר מכן חותם על הטופס והופך אותו לרשמי. לחצו כאן ותוכלו לקבל את כל האינפורמציה החשובה בעניין זה.

 

המקרים הנפוצים שבהם צריך תרגום של מסמכים אצל נוטריון

בירור שערכנו בנושא העלה כי יש לא מעט מקרים שבהם יש צורך בתרגום של תעודת הסמכה שניתנה מטעם אוניברסיטה בישראל. תרגום זה מבוצע כמובן על ידי נוטריון מוסמך, כדי שניתן יהיה להעביר את התעודה לגורמים רשמיים במדינות זרות. לעיתים יש גם צורך בתרגום של מסמכי צוואה ומסמכים חשובים שונים שצריכים תוקף משפטי במדינות זרות.

אישור נוטריון

כך תבחרו נוטריון מקצועי ומוסמך

מי מכם שרוצים להיות בטוחים בכך שהם בוחרים בנוטריון מקצועי ומוסמך, צריכים לדעת כי יש לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת. ההמלצה שלנו היא לשאול גולשים מעיר המגורים שלכם אם הם מכירים בנוטריון מקצועי. לאחר שתקבלו המלצות מתאימות, תפנו אל הנוטריון שנראה לכם כמתאים ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המצבים שבהם יש צורך באישור של נוטריון. בשלב זה יש לכם את כל המידע החיוני, כך שנשאר לכם רק לפנות אל נוטריון ולקבל את האסמכתא הדרושה.

אישור נוטריון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין