נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי הכי כדאי לבצע השתלת שיניים?

kreatikar / Pixabay

אחת המהפכות הגדולות שהתרחשו בעשורים האחרונים בתחום רפואת השיניים, היא האפשרות לבצע טיפול השתלת שיניים. זהו טיפול שמחליף את הצורך בשיניים תותבות, ומהווה את התחליף היעיל והדומה ביותר לשיניים טבעיות. מתי יש צורך לבצע השתלת שיניים, ומה כולל ההליך?

 

מתי צריך לבצע השתלת שיניים?

השתלת שיניים מתבצעת כאשר יש לעקור את שיניו של המטופל. אלו מצבים בהם לשיניים נגרם נזק בלתי הפיך – ריקבון חמור, שיניים שבורות, מחלות חניכיים או נזקים אחרים. השתלת שיניים נותנת מענה מתקדם וטכנולוגי יותר למצבים אלו, ובעצם מחליף את הצורך בהתקנת שיניים תותבות.

השתלת השיניים מעניקה למטופל מראה שיניים טבעי, שלרוב לא ניתן להבחין ביניהן לבין שיניים טבעיות. שתלי השיניים מקובעי במקומם, ולכן גם עונים על חסרונות שיש לשיניים תותבות – כמו למשל היכולת לנגוס במאכלים קשים וללעוס אותם.

 

מהו ההליך של השתלת השיניים, ומה צריך לדעת לקראתו?

חשוב לדעת שהשתלת שיניים אינו דומה לטיפול שיניים רגיל, אלא מדובר בהליך כירורגי לכל דבר. במהלך הטיפול, רופא השיניים מבריג את השתל הדנטלי לתוך עצם הלסת. השתל בעצם מחליף את השורש של השן, ולא את השן עצמה, ולכן לא ניתן לראות את השתלים לאחר הטיפול. לאחר ההברגה, הרופא בונה שן מלאכותית (שעשויה חרסינה) על גבי השתל.

חשוב לדעת שהפרוצדורה מתבצעת תוך הרדמה מקומית באזור ההשתלה, ושאמנם מדובר בטיפול יחסית מתקדם – אך הוא אינו נטול סיכונים. במהלך הפרוצדורה ייתכנו סיכונים כמו פגיעה בעצב, זיהום סביב השתל, חדירה לסינוס ועוד. על מנת להקטין ככל שניתן את הסיכוי לקרות הסיכונים האלו, חשוב לבחור ברופא שיניים מקצועי ומנוסה שיבצע את הפרוצדורה.

על הרופא להכיר את ההיסטוריה הרפואית של המטופל, לדעת האם הוא סובל ממחלות רקע שונות או בעיות בריאותיות כלשהן, להכיר את ההרגלים שלו שעשויים להשפיע על מצבו הבריאותי (כמו עישון למשל) ועוד.

לאחר כל האזהרות, חשוב להבהיר שמדובר בטיפול שיניים רווח ופופולרי, בעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד (מעל 95% הצלחה!). הסיכונים אמנם קיימים ברקע, כמו בטיפולים רפואיים רבים אחרים, אך הסיכוי שהם יקרו הוא קטן אם תבחרו ברופא מומחה ומקצועי.

 

השתלת שיניים – רק אצל רופא שיניים מקצועי

כפי שהזכרנו קודם לכן, מדובר בטיפול שיניים שעשוי להיות מורכב – ולכן יש לבחור ברופא שיניים מקצועי ובעל ניסיון בהשתלות שיניים, שיערוך את הפרוצדורה. אם אתם זקוקים להשתלת שיניים, ומעוניינים לעבור את הפרוצדורה אצל רופא מיומן ומקצועי – אנו מזמינים אתכם לבקר באתר האינטרנט של ד"ר צוהר, בכתובת https://www.dr-tzohar.co.il.

במרפאת השיניים של ד"ר צוהר תקבלו את הטיפול האיכותי ביותר, שאחריו תקבלו שיניים חדשות וחיוך יפה יותר מתמיד! במרפאה תוכלו לעבור עוד שלל טיפולים, רפואיים או קוסמטיים, לפי מידת הצורך הרפואי והרצון שלכם.

שיניים עם ברגים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על