נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מרגישים תקועים? הנה 3 דברים שיוצאו אתכם מהשגרה

התפתחות אישית

הרבה אנשים מגיעים לשלב מסוים בחיים שבו הם מרגישים תקועים. השגרה הופכת להיות לשוחקת ומשעממת ולפתע, נדמה כי אין עניין. אין משהו שדוחף אותם לעשות משהו עם עצמם. אנחנו מצאנו את עצמנו בתחושה שכזו לא מזמן והבנו שהגיע הזמן שלנו לבדוק מהם הדברים שיוציאו אותנו מהשגרה ומהתקיעות. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא.

 

תכירו את המומחים בתקיעות שעזרו לנו לכתוב את המדריך

אם קראתם את פסקת הפתיחה בעיון, וודאי שמתם לב שציינו שלא רק אתם מרגישים תקועים. הרבה אנשים אחרים מרגישים כמוכם (לעיתים זה נדמה לנו שרק אנחנו מרגישים כך, אבל מסתבר שמדובר בתחושה מוסתרת שהרבה אנשים מדחיקים). אנחנו מציינים זאת שוב כדי להדגיש את הנושא ולהסביר על הדרך שפנינו אל מי שהיו במקום הזה.

פנינו אל נשים וגברים בגילאים שונים שהרגישו שהם צריכים משהו שיוציא אותם מהשגרה. ביקשנו לדעת איך הם שינו את המצב וקיבלנו מעל ל – 50 הצעות. בסופו של דבר בחרנו את ה – 3 שנראו לנו הטובות ביותר. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות ולגלות את הדרכים ששינו לאחרים את החיים.

התפתחות אישית

מרגישים תקועים? הנה הדבר ה – 1 שיוציא אתכם מהשגרה

מרבית הגולשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם ממליצים לשמוע את תכלס פודקאסט התפתחות אישית. לדבריהם, מדובר בפודקאסט מרתק שגרם להם להיצמד אל האוזניות ולהקשיב מההתחלה ועד הסוף ללא הפסקה. מסתבר שהפודקאסט הזה נוגע לנקודות חשובות שקשורות לכל אחד ואחת מאתנו. אם אתם רוצים לקבל את הכלים לדרך שתוציא אתכם מהשגרה, דעו שזו הדרך המומלצת ביותר.

 

מרגישים תקועים? הנה הדבר ה – 2 שיוציא אתכם מהשגרה

הדבר ה – 2 שיוציא אתכם מהשגרה זה טיול לזמן ממושך. תשכחו מחופשה ל – 4 או 5 לילות ותכירו את האפשרות של נוודות. תארזו את עצמכם, קחו את הדברים הבאים וצאו לטייל בארץ או בעולם:

  • מוצ'ילה
  • תיק תרופות
  • מטען לנייד
  • 5 סטים של בגדים
  • נעליים

התפתחות אישית

מרגישים תקועים? הנה הדבר ה – 3 שיוציא אתכם מהשגרה

הדבר ה – 3 שיוציא אתכם מהשגרה הוא חופש. קחו כמה ימי חופשה ממקום העבודה ותאפשרו לעצמכם לעשות משהו שתמיד רציתם לעשות. כמו למשל – ללכת על חוף הים בשעות הבוקר המוקדמות או לשבת בבית קפה ולבהות באנשים שהולכים ובאים. כל אלה יאפשרו למחשבות שלכם לעלות. הדבר יביא לשינוי מהותי בחיים שלכם. שכן, אתם תגלו די מהר שיש דברים מסוימים שאתם רוצים לשנות בשגרה שלכם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לצאת מהשגרה המשעממת ולהשאיר את תחושת התקיעות מאחור. נאחל לכם שתרגישו טוב עם עצמכם ממש בקרוב!

התפתחות אישית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי