נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מצעד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בישראל

חזה

טיפולים וניתוחים פלסטיים הפכו כמעין פעולה שבשגרה אצל נשים וגברים בישראל ובעולם. אם לדייק זאת במספרים, בערך חצי מיליון טיפולים וניתוחים אסתטיים מתבצעים כל שנה בארץ. אם כך, באילו מקומות עומדים ניתוח הרמת חזה, הגדלת חזה וניתוחי אף? המצעד הרשמי לפניכם.

אם בשנת 2018 בערך 65,000 ישראלים עברו ניתוחים פלסטיים מסוגים שונים, הרי שבשנת 2020 המספר כבר הלך וגדל. בימינו, ניתוח פלסטי מסוג של הגדלת חזה או הרמת חזה, הוא ניתוח נפוץ למדי, כזה שנשים רבות עוברות אותו מבלי קושי מיוחד, למעט תקופת ההחלמה. ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הכי נפוצים בישראל, אם לא הכי נפוץ. במספרים? בשנת 2018 נערכו כ-8,860 ניתוחים להגדלת חזה.

 

תנו לנו את זה במספרים: הניתוח הפלסטי הכי פופולארי בארץ

עוד במספרים, בשנת 2018 בוצעו בישראל כ-3,560 ניתוחי הרמת חזה אצל נשים. אין ספק כי ניתוחים מסוגים אלו מככבים בראשית רשימת הניתוחים הפופולאריים בישראל, אך נתונים אלו מתייחסים בעיקר לנשים אשר עברו את ההליכים. מנגד לכך, ישנם גם הליכים כירורגיים והליכים מסוגים כמו ניתוחי אף, שאמנם נחשבים פחות פופולאריים, אך אין ספק שאנשים רבים תרו אחר תיקונים קוסמטיים וכירורגיים מסוגים אלו גם כן.

באופן כללי, כשמדברים על הליכים קוסמטיים וניתוחים פלסטיים, בהחלט ניתן גם לציין הזרקות בוטוקס אצל נשים וגברים. למעשה, בישראל הנתון הרשמי עבור הזרקות בוטוקס עומד על כ-197,430 הזרקות בשנת 2018!

 

הניתוחים הפלסטיים הכי פופולאריים ב-2020

בשנת 2020? הנתון עדיין אינו סופי כי אנחנו באמצע השנה, אך קיימת גדילה מתמדת בביקוש אחר הליכים כמו הקטנת חזה והגדלה, הרמת חזה ועוד. בסופו של דבר, אנשים "צורכים" ניתוחים פלסטיים והליכים קוסמטיים מ-2 סיבות עיקריות. בעוד שהסיבה הראשונה היא אסתטית, במקרים רבים אנשים עוברים הליכים כירורגיים ופלסטיים, לרבות הדוגמה של ניתוחי אף אצל מנתח פלסטי מוביל.

אפרופו מנתחים פלסטיים מובילים, אחד המנתחים המוכרים בארצנו והמומלצים עבור ניתוחים של הקטנת חזה, הרמת חזה, ניתוחי אף, שאיבת שומן ועוד, הוא ד"ר שלמה ברודובסקי, מנתח מוביל ומומחה כירורגיה פלסטית ואסתטית.

 

מנתחים מובילים בארץ שכבר ראו הכול

כשמדברים על ניתוחים פלסטיים פופולאריים, ד"ר ברודובסקי כנראה כבר ראה, עשה ושמע על כולם. ניתוחים אלו מתבצעים באופן תדיר ויום יומי בקליניקות פרטיות ברחבי הארץ, בעוד שחלק מהניתוחים כמובן מסובסדים חלקית על ידי קופות החולים השונות.

לבסוף, בין אם אתם מבצעים טיפול אשר מסובסד או לא, חשוב יהיה להסתייע במנתח שאתם מוכנים לסמוך עליו ולהפקיד בידיו את גופכם. בעוד שהניתוח הכי פופולארי בארץ הוא הגדלת חזה (נכון ל-2020), זה עדיין לא אומר שכל המנתחים אכן אומנים בתחומם. בחרי נכון את המנתח שלך, קבלי ייעוץ מקדים מושלם וצאי לדרך.

בהצלחה!

 

מומחים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על