נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מעבר לניקוי שיניים: אילו שירותים ניתנים על ידי רופאי שיניים

שיקום שיניים

רופא שיניים הוא רופא שרוב האנשים, מגיל צעיר מאוד, מקפידים לראות אחת לשנה לצורך בדיקה שגרתית וניקוי שיניים. אבל אלו הם לא השירותים היחידים שרופאי שיניים מעניקים לכם. במאמר הבא נבחן את פעולותיהם המקיפות של רופאי שיניים ואת היתרונות הרבים שהם יכולים לספק לכם.

 

טיפול מניעתי

אחד מהדברים שרופאי שיניים יכולים לעשות הוא למנוע מצבים בריאותיים שונים מלהתרחש. לא צריך לחכות שיופיע חור בשן כדי ללכת לרופא- אפשר לבוא לפני כן כדי שהרופא ימליץ על טיפולים שונים לשמירה על היגיינת פה תקינה ובריאה. באמצעות ביקורים סדירים אצל רופא שיניים בקרית מוצקין וערים אחרות תוכלו לשמור על הבריאות שלכם בטווח הארוך.

שיקום שיניים

שיקום השיניים

מרפאת שיניים בקריות יכולות לסייע לכם לשקם שיניים שנפגעו מסיבות כאלה ואחרות. זה יכול להיות סתימות לתיקון חורים, כתרים להגנה על שיניים פגועות ועוד. הם עוסקים בטיפולי שורש במצבים קשים ויכולים גם לבצע השתלה של שיניים במידה ויש שיניים חסרות. באמצעות רופא שיניים תוכלו לשקם את הפה והלסת ולפתור כל בעיה שצצה.

 

אורתודנטיה ויישור שיניים

לא כולם נולדים עם שיניים של כוכבי הוליווד (והאמת היא שגם כוכבי הוליווד לא נולדים ככה…). טיפולים אורתודנטיים יכולים לסייע לכם בסיפור הזה. הם מתמחים ביישור השיניים באמצעים שונים, ביניהם גשר, פלטות ועוד. זכרו שיישור שיניים לא רק משפר את המראה האסתטי שלכם, אלא הוא גם משפר את בריאות הפה ומפחית את הסיכון לבעיות כמו דלקות חניכיים, כאבי לסת ועוד.

 

טיפולי חניכיים

לא רק השיניים שלכם זקוקות לטיפול ותשומת לב- גם החניכיים. רופאי שיניים יכולים לסייע לכם גם בתחום זה ולטפל בבעיות כמו דלקת חניכיים, פריודנטיטיס ועוד. עם הטיפולים הנכונים ניתן יהיה לשמור על החניכיים, ובמידת הצורך לבצע התערבויות כירורגיות כדי להוביל להחלמה.

שיקום שיניים

רפואת שיניים קוסמטית

מהלבנת שיניים ועד השתלה- קיימים הליכים קוסמטיים שונים שיכולים להיות מבוצעים על ידי רופאי שיניים מומחים. הם יכולים לעזור לשפר את האסתטיקה של השיניים שלכם ולהפוך את החיוך שלכם למקסים ככל הניתן. זה לא רק משפר את המראה שלכם אלא גם מגביר את הביטחון העצמי!

 

ניתוחי פה

אם נקלעתם חס וחלילה לתאונה או שאתם סובלים מבעיות מורכבות בשיניים- רופאי שיניים יוכלו לבצע גם ניתוחים הכרחיים. זה יכול להיות בהסרת שיני בינה, בתיקון לסת או בטיפול חירום- לא משנה מה הבעיה, עם הדיוק והמומחיות שלהם אתם יכולים לדעת שאתם בידיים בטוחות.

 

לסיכום

רופאי שיניים עוסקים בהרבה מאוד תחומים ויכולים לסייע בטיפול בבעיות, במניעה, בשיפור האסתטיקה שלכם ועוד. המומחיות שלהם מאפשרת להם לגשת לכל בעיה עם הפתרון המתאים לה, וכך לשמור על בריאות הפה, השיניים והחניכיים שלכם. אפשר להתחיל לחייך!

שיקום שיניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על