נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תיקון מהיר – כך תמצא את מעבדת התיקונים הקרובה לביתך!

מעבדת תיקונים

לצערנו, אנו שומעים על לא מעט אנשים שמפקידים את המכשיר החכם שלהם במעבדת פלאפונים ומגלים, לאחר הטיפול, כי המכשיר אינו תוקן באופן הולם או גרוע מכך, חזר אליהם לאחר שמצבו הורע. החלטנו לצאת ולבחון את העניין, כדי שנוכל להציג בפני כל מתעניין את הדרך הטובה ביותר למצוא מעבדת תיקונים קרובה לבית. הישארו אתנו ותגלו את הדרכים הפשוטות הנכונות.

 

הדרך ה – 1 למציאת מעבדת תיקונים קרובה לביתכם:  באמצעות חיפוש בגוגל

הדרך הראשונה שתאפשר לכם לדעת איפה יש מעבדת תיקונים קרובה, מוסמכת ומומלצת היא באמצעות מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם – גוגל. אם טרם הכרתם את לשונית הביקורות של גוגל, כדאי שתכירו בהזדמנות זו. מדובר בפלטפורמה חכמה שמאפשרת ללקוחות של עסקים שונים להציג את חוות דעתם על המקום לאחר קבלת השירות.

כך שאתם יכולים בעצם לערוך חיפוש אחר מעבדה אקראית שנמצאת בקרבת הבית שלכם ולאחר מכן להיכנס אל הלשונית ולקבל את הפרטים הבאים:

  1. הדירוג שניתן לעסק בידי הגולשים (דירוג שנע בין 1 ל – 5)
  2. חוות הדעת החיוביות והשליליות שנכתבו אודות העסק

מעבדת תיקונים

הדרך ה – 2 למציאת מעבדת תיקונים קרובה לביתכם:  באמצעות בירור עם בעלי מכשירים זהים לשלכם

הדרך השנייה היא באמצעות שיח עם אנשים שאתם מכירים. חשוב לוודא כי מדובר באנשים שעומדים בקריטריונים הבאים:

  • יש להם מכשיר דומה לזה שיש לכם
  • הם מתגוררים באזור שלכם
  • אתם סומכים על המילה שלהם

יש מי שיעדיפו שלא לשוחח עם מכרים על הנושא, זה מובן וברור. למציאת מעבדת התיקון הקרובה לביתך לחץ כאן ותופנה אל המעבדה הטובה ביותר שנמצאת בקרבתך.

 

הדרך ה – 3 למציאת מעבדת תיקונים קרובה לביתכם:  באמצעות בירור ברשתות החברתיות

אם הדרכים הקודמות לא התאימו לכם, תמיד אפשר לפנות אל חכמת ההמונים ברשת. ההמלצה שלנו היא לפרסם פוסט בפרופיל האישי שלכם או להיכנס אל קבוצות ייעודיות שעוסקות בתיקון של מכשירים ניידים.

מעבדת תיקונים

החשיבות העליונה בחירת מעבדה קרובה ומומלצת

חשוב מאוד שלא תתעצלו ותבררו פרטים באופן מעמיק אודות מעבדה קרובה ומומלצת. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בסופו של דבר משאירים את המכשיר הנייד במעבדה ומגלים שהוא לא חוזר אליכם (כן, שמענו על מקרים כאלה לצערנו). היו גם מי שאמרו שהם השאירו מכשיר תקין שדרש רק החלפה של מסך והם קיבלו את המכשיר עם מסך חדש, אך המכשיר שבק חיים ולא עבד כלל.

מציאת מעבדה מומלצת תאפשר לכם להיות בטוחים שמדובר במקום מקצועי ואמין שיבצע את העבודה הדרושה ויעדכן אתכם במידה ותהיה תקלה כלשהי במכשיר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו למצוא מעבדה לתיקון מכשירים ניידים בקרבת הבית שלכם. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה, כך שנותר לכם רק ליישם, נאחל שיהיה בהצלחה!

מעבדת תיקונים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי