נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מזגן אלקטרה, המנצח הגדול של שנת 2021

מכשיר חשמלי

גם אתם מרגישים שהקיץ הזה חם יותר? אתם לא לבד!

הקיץ רק התחיל וכבר הטמפרטורות מרקיעות שחקים, ואם יש משהו שלנו הישראלים קשה לעשות זה להיפרד מהמזגן.

אך בין שלל האפשרויות הבלתי נגמרות לעיתים שיש בתחום מיזוג האוויר מהו המזגן הטוב ביותר שיאפשר לכם ולכן לעבור את הקיץ הזה בצורה הכי נעימה שאפשר?

כבר שנים שחברת אלקטרה מייצרת מזגנים שהם בשורה הראשונה בתחום – מזגן אלקטרה הפך לשם דבר ולסמל איכות והוא ללא ספק המנצח הגדול של שנת 2021.

עם מגוון גדול של מזגנים בגדלים שנים ובעוצמות שונות המתאימות למגוון של חללים, מזגני אלקטרה הם הבחירה הטבעית של הישראלים שמבינים דבר או שתיים במיזוג אוויר, בכל זאת מזגן הוא פריט חובה בכל בית.

מזגני אלקטרה לא רק יספקו לכם קירור בחודשי הקיץ הלוהטים וחימום כשהטמפרטורות צונחות בחורף אלא גם ידאגו לכך שאיכות האוויר בבית שלהם תהיה איכותית וטובה לבריאותכם, ואם יש משהו שהשנה האחרונה לימדה אותנו זה שאיכות האוויר שאנו נושמים חשובה לאין שיעור לבריאותנו ואיכות חיינו.

וכמובן שיש גם את הצד הכספי שהוא אינו דבר הבטל בשישים, מזגני אלקטרה מצטיינים בחיסכון שלהם בחשמל ובצריכה אנרגטית המטיבה הן עם הסביבה והן עם הכיס, לא לחינם זוכים מזגני אלקטרה בדירוג אנרגטי A בכל דגם ודגם.

הטכנולוגיה החדשנית של מזגני אלקטרה גם נועדה להאריך את חיי המזגן ולהגן עליו מפגעי קורוזיה ושאר מרעין בישין ובכך לספק לכם מוצר איכותי לאורך שנים.

וכשכל זה נאמר קל להבין מדוע מזגני אלקטרה הם הטובים ביותר בשוק והמנצחים הגדולים השנה ובכלל.

 

אך מה עושים מי שאין ביכולתו להתקין אחד מהמזגנים המעולים של אלקטרה?

גם לזה ישנה תשובה!

מזגן נייד מבית אלקטרה הוא הפתרון הטוב ביותר עם איכויות קירור וחימום מעולות שאינה יורדת באיכותה ממזגני קיר,  פנל הפעלה עם תצוגת טמפרטורה דיגיטלית, שלט רחוק ידידותי ופשוט להפעלה, מיכל מים חיצוני להעלאת תפוקת המזגן והיעילות שלו, צינור גמיש וארוך המאפשר להוציא את האוויר החם הרחק מהחדר ודירוג אנרגטי מושלם.

והיתרון הגדול הוא האפשרות להעביר אותו מחדר לחדר בהתאם לצרכים שלכם הוא להעביר אותו אתכם ממקום מגורים אחד למשנהו וכל מי שגר או התגורר בדירה שכורה יודע עד כמה דבר זה חשוב.

המזגנים הניידים של אלקטרה בולטים אל מול המתחרים העיקריים שלהם באיכות, בתפוקה ובמחיר והם מספקים לרוכשים אותם את ההפוגה הנחוצה מהחום הגדול והלחות שהולכים ומכבידים מידי שנה.

אז אם אינכם יכולים להתקין מזגן בביתכם, תגידו שלום למאווררים הישנים והתקדמו למזגנים הניידים של אלקטרה לקיץ צונן ומרענן.

ואם מזגן קיר הוא אופציה הצטרפו להצלחה המסחררת והתקדמו למזגני אלקטרה בביתכם כבר היום.

 

 

הדלקת מיזוג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מכשירי חשמל
מכונת הדבקה
איפה קונים מכונת הדבקה?

השוק התעשייתי במדינת ישראל תחרותי מאוד, ויש מאבק עצום בין החברות השונות על ליבם של הלקוחות. כל היצרנים משתדלים