נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עושים לאחר שהתרחשה תאונת אופנוע?

ספרים

אין ספק כי יש בעיה בישראל של 2021 והיא כמובן הפקקים האיומים והנוראיים שיש בארץ וזה לא משנה אם אתם גרים בכרמיאל או בתל אביב אתם בוודאי סובלים מהפקקים הללו.

על רקע זה עולה השאלה מהי הדרך הטובה ביותר להתחמק מפקקים והתשובה היא שאופנוע יוכל לשרת אותנו בצורה הטובה ביותר שיש.

על רקע זה עולה השאלה מה הבעיה עם אופנוע והתשובה היא שאופנוע פעמים רבות מסכן את הנהג שלו.

תאונות אופנוע הן לא נדירות והן מאוד שכיחות ולא רק זאת אלא שהפציעות בתאונות אופנוע הן מאוד קטלניות.

אם הייתם מעורבים בתאונת אופנוע הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות לאחר הטיפול הרפואי הוא לתבוע את הביטוח שלכם וכך לקבל פיצוי על הנזק שנגרם לכם.

 

האם כדאי לי לתבוע את הביטוח לבד או עם עורך דין?

עליכם להבין מספר דברים בנוגע לתאונות אופנוע. אם כן קודם כל חברות הביטוח השונות הן חברות ענק אשר יש להן משאבים אדירים ופעמים רבות הם יעשו הכול בכדי למנוע מכם את הפיצוי שמגיע לכם. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כדאי להתמודד עם הכוח העצום של חברת הביטוח לבד והצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל עורך דין אשר יסייע לכם בתביעה נגד חברת הביטוח. זו הדרך הטובה ביותר להשוות את הכוחות שלכם אל זה של חברות הביטוח וזאת עקב העובדה כי עורך דין טוב שווה זהב והוא יגן עליכם בצורה הטובה ביותר שיש ויבטיח כי תקבלו את הפיצוי המגיע לכם מחברות הביטוח.

 

האם כל עורך דין יכול לסייע לי בתביעה נגד הביטוח?

עולה השאלה האם יש דבר כזה עורך דין תאונת אופנוע או שמא כל עורך דין יכול לטפל בתאונות אופנוע. אם כן כעיקרון אין חוק המונע מעורך דין לטפל בתאונות אופנוע ועל הנייר כל עורך דין יכול לעשות זאת. אך אם נבחן את הדברים לעומק אנו נגלה כי לא כל עורך דין יכול לטפל בתאונות ואנו צריכים לפנות אל עורך דין אשר ההתמחות שלו היא תביעות נגד חברות ביטוח. עליכם להבין שאם העורך דין הוא מומחה בדין הפלילי או המנהלי הידע שלו בתביעות ביטוח שואף לאפס ולכן לא כדאי לבחור בו אלא בעורך דין המתמחה בתביעות ביטוח.

 

האם גובה שכר הטרחה של העורך דין צריך להטריד אותי?

עולה השאלה האם גובה שכר הטרחה של העורך דין צריך להדאיג אותי? אם כן עליכם לזכור כי פניה אל העורך דין פותחת לכם פתח להרוויח סכומי עתק ואפילו מיליוני שקלים כפיצוי על תאונת אופנוע ולכן ניתן לקבוע בצורה נחרצת כי גובה שכר הטרחה של העורך דין לא צריך להטריד אתכם וזאת אל מול הסכומים שאתם יכולים להרוויח בתביעה.

 

סמל משפטי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין