נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה כולל מופע של אמן חושים?

אמן חושים

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע וליהנות מכל מה שמחפשים במופע טוב ואיכותי. מה כולל מופע של אמן חושים – על כך במאמר הבא.

 

מה כולל מופע של אמן חושים?

אמן חושים אינו זמר או שחקן. הוא אדם מקצועי שלמד אמנות חושים והתאמן עליה לאורך שנים. אומנם הוא משלב במופע שלו הרבה הומור, אך המטרה היא לאתגר רגשית ומחשבתית את הקהל, לגרום להם להיות מופתעים, להשכיח מהם את הצרות, לשלהב אותם ולגרום להם ליהנות. במופע אמן החושים נוקט במסתורין שמתעתע את הרגשות של הקהל.

כלומר, הוא קורא את המחשבות שלהם, מזהה אותן על ידי קריאת שפת הגוף, הבעות פנים, טון דיבור וכיוצא בזה, משנה את העמדות שלהם, משכיח מהם שמות ונתונים שלא ברור איך אינם זוכרים אותם, יודע מה הם עומדים להגיד ומוביל אותם להרפתקה ייחודית. למופע מסעיר ומיוחד הקליקו על https://mind-show.co.il.

 

לעורר את הסקרנות של הקהל

מכיוון שהקהל לא יודע כיצד אמן החושים פועל הוא הופך לסקרן יותר ככל שמתקדם המופע. גם תקופה ארוכה לאחר המופע הוא תוהה כיצד נעשו הדברים. אמן החושים יכול לחזות את העתיד, לדעת במה יבחר הקהל ולכן הוא מותיר אותו בפה פעור לאורך כל המופע.

היתרון של המופע הוא בעיקר בשילוב הקהל על הבמה. אמן החושים מעלה מתנדבים מהקהל שמוכנים לשתף פעולה. כמו כן, הסטיגמה על אמני חושים שבמופעים שלהם יושבים "מושתלים" תיבדה כאשר מזמינים אמן חושים לאירוע פרטי שם אין סיכוי שיהיו אנשים שלהם שילם על שיתוף פעולה.

 

אשליות מגשימות מציאות

לכל אמן חושים יש את הטכניקה שלו ולכן המופע יכול לכלול טריקים וקסמים אך בעיקר את ההתמחות של האמן. למשל, מופע שרובו קריאת מחשבות באמצעות טלפתיה או מופע שמושתת על טלקינזיס ופסיכוקינזיס שעוסקים בהנעת חפצים על ידי כוח המחשבה לכאורה. כאשר הקהל חשוף לאשליות כאלו הוא בטוח שהן אמיתיות ולכן הוא מוקסם יותר ויותר.

לראייה, אנשים שהכינו כפיות ושעונים ועמדו מול הטלוויזיה כאשר אורי גלר היה מכופף כפיות וגורם לשעונים לפעול בעזרת כוח המחשבה. ההמלצה היא למצוא אמן חושים המיומן בכל התחומים על מנת שהמופע יכלול כמה שיותר אלמנטים. כך הקהל לא ישתעמם וייהנה יותר מהמופע.

 

לאילו אירועים מתאים מופע של אמן חושים?

לסיכום, אמן חושים מתאים לכל גיל ולכל סוג של אירוע. אפשר להזמין את המופע לבר או בת מצווה, מסיבת חתונה, נשף סיום בתיכון, מסיבת שחרור מהצבא, ימי הולדת, ימי נישואין ואף לאירועי חברה ולגיבוש העובדים. ככל שאמן החושים יכלול יותר אלמנטים במופע שלו כך המופע ירגש את הקהל וייזכר לאורך זמן.

אמן חושים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה