נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני

קידום אורגני (SEO) הוא תהליך של שיפור דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש כדי להגביר את הנראות של המותג שלך. מנועי חיפוש כמו גוגל ו-Yahoo! נועדו לבצע חיפושים יומיים כדי לקבוע אילו אתרים הם הרלוונטיים ביותר למשתמשים המחפשים נושא או מילת מפתח ספציפיים.

אם לאתר שלך יש תוכן איכותי המדורג גבוה במנועי החיפוש הפופולריים, תקבל יותר קליקים על הקישורים והדפים של האתר שלך, והאתר שלך יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש. אם אתה רק התחלת עם SEO, אז המדריך הזה הוא מושלם בשבילך. הדרך הטובה ביותר להתחיל עם קידום אתרים היא ללמוד כל מה שאפשר עליו.

לאחר שתבינו את הפרטים הקטנים של קידום אתרים, תוכלו לעבוד לאחור כדי ליצור תוכנית שתעניק לאתר שלכם את הסיכוי הגדול ביותר לדירוג טוב בתוצאות של מנועי החיפוש.

 

מה זה  קידום אורגני (SEO)?

קידום אורגני (SEO) נעשה על ידי הוספת מילות מפתח רלוונטיות ותוכן קשור לתחום שיביא תנועה לאתר שלך, וניתן לעשות זאת גם על ידי ייבוא תוכן מאתרים אחרים. עם זאת, SEO הוא לא רק כתיבת תוכן מעולה. מדובר בכל החוויה הדיגיטלית שחווים המבקרים שלך כשהם נוחתים באתר שלך.

כשזה מגיע לקידום אתרים, עליך לזכור שהאתר שלך מתחרה מול אלפים רבים של אתרים אחרים. האינטרנט אינו רק מקום לאחסון מידע, אלא סביבה שבה אנשים הולכים למצוא חדשות, מידע, מבצעים, הנחות קניות, שירותים עסקיים ועוד. לכן, האתר שלך צריך להיות רלוונטי לנושאים שמחפשים על מנת לדרג היטב בתוצאות.

קידום אורגני

איך להגיע להצלחת קידום אורגני (SEO)

לאחר שקבעתם באילו נושאים לעסוק באתר שלכם, השלב הבא הוא להחליט על יעד לקידום אתרים. לדוגמה, אם האתר שלך עוסק ביתרונות של שתיית קפה, אז תצטרך לבחור מטרה שתראה את היתרונות של שתיית קפה בצורה מעוררת עניין. כדי לבחור יעד, תרצה לקחת בחשבון את הקהל שלך ואת המחקר שעשית על הנושא.

אחרון, חביב, הוא התוכן עצמו. הנושאים ומילות המפתח שאתה מחליט עליהם קשורים זה בזה. ככל שהתוכן שלך טוב יותר, כך יהיה קל יותר למבקרים שלך למצוא אותך ותקבל יותר המרות. החלק החשוב ביותר בקידום אתרים הוא בחירת הנושאים הנכונים לאתר שלך.

 

מילות מפתח וקידום אתרים

מילות מפתח הן הנושאים שיופיעו בדפי התוצאות של מנוע החיפוש שלך. אלו המילים והביטויים שיפנו תנועה לאתר האינטרנט שלך, ומילות המפתח הטובות ביותר הן סובייקטיביות לענף שלך ולנישה שלך. מילות מפתח הן מה שמפנה אנשים לאתר שלך, לכן חשוב לכלול אותן בתוכן שלך. אתה יכול לכלול מילות מפתח וביטויים קשורים במאמרים שלך, אבל אתה צריך להיות זהיר.

 

סיכום

למרות שקידום אתרים הוא תחום חדש יחסית, יש לו פוטנציאל רב להשפיע לטובה על העסק שלך. ככל שאתה מבין יותר בקידום אתרים,ככל שתהיו מצויד יותר כדי לבצע אופטימיזציה של האתר שלך להצלחה. תהליך הקידום אורגני מתחיל במחקר מילות מפתח, שהוא רק תחילת התהליך. קידום אתרים הוא מסע בלתי נגמר, והמסע לעולם אינו מסתיים. תהליך שיפור ה-SEO שלך מתחיל בידיעה של מה קורה עכשיו, ולאחר מכן יש לשמור עליו עם גישה בריאה של שיפור מתמיד.

קידום אורגני

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי