נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה דיוור ללקוחות ואיך זה פועל

דיוור ללקוח

בעלי עסקים רבים פונים אלינו בימים האחרונים לקבלת פרטים בנוגע לדיוור שלנו ללקוחות. עובדה זו גרמה לנו למצוא את עצמנו מסבירים לכל אחד באופן מעמיק אודות ההליך והיתרונות שלו. החלטנו לעצור את רצף ההסברים החוזרים על עצמם, כדי לכתוב מדריך מקיף בנושא שיחסוך לנו בהסברים. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שרציתם לשאול בנושא במקום אחד.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים. שכן, היה לנו חשוב לאגד את כל המידע שנוגע לנושא זה. לכן, פנינו אל בעלי עסקים נוספים ושאלנו אותם מה זה עבורם דיוור לקוחות ואיך הם מוציאים אותו לפועל. לשמחתנו, מעל ל – 40 גולשים שונים קיבלו את הבקשה שלנו וציינו שישמחו לענות עליה. כך שקיבלנו מספר רב של תשובות שמציגות את המענה לעניין.

לאחר שקראנו את כולן, כתבנו את כל המידע במקום אחד והוצאנו את המדריך. אנו רוצים לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל מי שסייעו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות נרחבת בנושא.

דיוור ללקוח

אז מה זה בכלל דיוור לקוחות?

הליך של דיוור ללקוחות מאפשר לבעלי עסקים שונים לשמור על קשר עם קהל היעד שלהם. שכן, מדובר בשליחת דואר מפלטפורמות שונות אל פונים שביקרו באתר או בחנות של העסק. עד לפני כמה שנים, הדיוור היה נעשה באמצעות שליחת הודעות בכתובת הדואר. כיום, הדיוור יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות שליחת הודעות SMS ושליחת הודעות מייל.

 

איך זה פועל?

דיוור הלקוחות פועל באופן די פשוט. הלקוחות נרשמים לדיוור של בית העסק מתוך רצון לקבל עדכונים על מבצעים והודעות שונות. בכל פעם שלקוח מצטרף אל השירות, הכתובת שלו או מספר הנייד שברשותו נכנסים אל מאגר דיוור הלקוחות של בית העסק. בעל העסק מבצע אחת לזמן מה (בהתאם לצורך שלו ולמבצעים שצפויים לעלות) שליחה של הודעות בנושאים שונים שמגיעים אל הלקוחות.

דיוור ללקוח

היתרון שבביצוע דיוור ללקוחות

בעלי עסקים שבוחרים להשתמש בהליך של דיוור ללקוחות יכולים לשמר את הלקוחות שלהם. ראוי לציין כי הדבר נכון גם ללקוחות חדשים, שהגיעו אל האתר או החנות ממש במקרה וביצעו רכישה חד פעמית. ישנם לא מעט מצבים שבהם לקוחות כאלו מקבלים הודעת דיוור ובה מופיעים פרטים על מבצעים שגורמים להם לחזור אל האתר ולבצע רכישה חוזרת. יש מי שאומרים שהליך דיוור זה מאפשר להחזיק את הלקוחות על אש קטנה ולקרב אותם אליכם בעת הצורך.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה זה הליך הדיוור ללקוחות ואיך הוא פועל. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, עליכם רק לבחור את דרך הדיוור המתאימה לכם, בין אם זה באמצעות שליחת SMS או הודעות במייל. שיהיה בהצלחה!

דיוור ללקוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי