נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה בעצם השתלת שיער בטורקיה ולמי זה מתאים?

דוגמן

בשנים האחרונות טורקיה עלתה לכותרות ולא רק בזכות הטלנובלות שתופסות קהל ישראלי גדול אלא בשל השתלות שיער. טורקיה הפכה להיות מעצמת השתלות שיער ולכן ישראליים רבים מוצאים את דרכם אליה. למה כדאי לעשות השתלות שיער בטורקיה ולמי זה מתאים?

 

טורקיה כמעצמה עולמית של השתלות שיער

באינסטבול בלבד מבוצעות מדי יום בין 1000 ל – 1500 השתלות שיער ביום זאת מכיוון שהרופאים הטורקיים הינם מובילים ובעלי שם בתחום המדובר. אנשים רבים מגיעים לעבור השתלת שיער בטורקיה בעיקר בגלל המחיר המשתנה מפני שבשונה מישראל ומדינות נוספות הביצוע של ההשתלה עצמה מתבצעת על ידי צוות טכני והפיקוח נעשה על ידי צוות רפואי כיוון שעיקרה המכריע של הפרוצדורה הינה טכנית ואינה דורשת ידע רפואי.

 

שתי שיטות השתלת השיער המקובלות בטורקיה

כיום משתמשים בעיקר בשתי שיטות עבור ההשתלה שהן – FUE Follicular Unit Extraction  ו Direct Hire Inplant הנקראת בקיצור DHI. בשתי השיטות השערות שיושתלו לאזור הרצוי יהיו שערות שנקצרות מהחלק התורם של הקרקפת שהוא לרוב יימצא בחלק האחורי של הראש אשר מתאפיין בעמידות ושערות חזקות. ההבדל בין השיטות בא לידי ביטוי באמצעי הוצאת השערות והחדרתן:

  1. FUE – בשיטה זו יוציאו את השערות מהחלק התורם יחד עם רצועות עור, את השערות יפרידו מרצועות העור מחוץ לקרקפת, יאחדו מספר שערות ליחידה אחת אשר תוחדר לאזור התורם לאחר שנפתחו תעלות עבורן.
  2. DHI – בשיטה זו משתמשים במזרק אלומיניום מיוחד אשר באמצעותו ניתן להוציא את השערות מהחלק התורם ולהחדיר אותן לחלק המתקרח מבלי צורך בפתיחת תעלות או הליך נוסף מחוץ לקרקפת.

 

מה השלבים של התהליך בטורקיה

כפי שציינו מקודם היתרון המשמעותי של השתלת שיער בטורקיה הוא המחיר הזול יותר המתאפשר עקב הוראות משרד הבריאות הטורקי המתירות ביצוע של התהליך על ידי אנשי מקצוע טכניים ולא רופאים אלא רק בפיקוח של רופא. עובדה זו מוזילה משמעותית את ההליך אפילו אם לוקחים בחשבון את הוצאות הטיסה, המלון וכו'. לפניכם השלבים השונים:

  • ייעוץ מקצועי בארץ
    לפני הכל חשוב לקבל ייעוץ מקצועי בארץ שיכלול אבחון של מצב הקרקפת, תיאום ציפיות לגביי ההליך שתעברו ובחירת השיטה המתאימה ביותר עבורכם.
  • תיאום תאריך טיסה ויום ההשתלה – ישנן חברות רבות אשר מטיסות מטופלים והן דואגות לכל סיטודי הטיסה, מלון, ליווי ובית חולים.
  • יום ההשתלה – על פי השיטה שמתאימה לכם.
  • ביקורת יום לאחר ההשתלה
  • יום מנוחה וחופשה נוסף בטורקיה או חזרה ארצה
  • לאחר כחודש מגיעים לביקורת במרפאה בארץ אצל החברה שאיתה טסתם.

 

לסיכום

השתלת שיער בטורקיה יכולה להתאים לכל מי שמעוניין לעבור את התהליך במרפאות המובילות של תחום השתלות השיער בעולם ולשלם מחיר הוגן אשר יהיה זול יותר יחד עם טיסות ומלון מאשר המחיר של ההליך בלבד בארץ.

איש מחייך

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על