נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הם קרטוני ארכיב?

מה הם קרטוני ארכיב?

בין אם אתם מעוניינים להוביל משרד ביתי, ציוד אישי או בכלל להוביל דירה, ישנם מגוון פתרונות שונים אשר נועדו להקל על כלל התהליך של הובלת ציוד. בתוך כך, ניתן למצוא גם פתרונות ייעודיים עבור מסמכים וטפסים שיש לכולנו במשרד ובבית. כאלו הם קרטוני ארכיב, המשיכו לקרוא. 

קרטוני ארכיב, מלשון ARCHIVE, הם קרטוני "ארכיון" במילים פשוטות. הם נועדו עבור אריזה, איטום ושינוע של חפצים ומסמכים חשובים בעת מעבר דירה או הובלת משרד, מה שעשוי לעשות המון סדר בתהליך המורכב הזה. בתוך כך, קרטונים מסוג ארכיב משמשים במגוון צורות ויש להם כמה וכמה יתרונות:

  • איטום: בעזרת קרטוני ארכיב המסמכים יהיו אטומים לחדירת מים או לכלוך.
  • נשיאה קלה: קרטוני הארכיב מתוכננים ומיוצרים עם ידיות המאפשרות נשיאה נוחה מאוד.
  • קשיחות: הם מספיק קשיחים כדי להגן על הציוד מפני חבלות שונות בזמן המעבר.
  • רבגוניות ופרקטיות: קרטוני ארכיב מיוצרים בגדלים שונים ולכן משמשים למטרות שונות (מלבד הובלת מסמכים).

 

למה משמשים קרטוני ארכיב ומדוע מומלצים?

באופן כללי, קרטוני ארכיב ממש לא משמשים רק עבור הובלת חפצים. בפועל, אפשר למצוא את הקרטונים האלו במשרדים ובעסקים מכלן הסוגים. עסקים שונים מצריכים כל מיני פתרונות אחסון, ולעיתים הקרטונים האלו מהווים אמצעי מושלם עבור אחסנת ציוד משרדי ועסקי.

בתוך כך, קופסאות אלו מגיעות עם פאנל תחתון מחוזק, מה שהופך אותן חזקות מספיק כדי לעמוד במשקלים שונים מבלי שייגרם להן נזק או לציוד המאוחסן בתוכן. גם אם היא נחבטת, נחבלת או נופלת, קופסה מהסוג הזה אמורה לשמור על שלמות הציוד המאוחסן בתוכה.

מה הם קרטוני ארכיב?

קרטוני ארכיב מתאימים להובלה כבדה?

באופן כללי, קרטונים אלו עשויים להיות מספיק חזקים כדי להעביר פריטים כבדים, אבל הכל עניין של הגבלת משקל מסוימת, בה הקרטונים מסוגלים לעמוד. לצורך העניין, יש לקרטונים האלו שכבה כפולה עבה במיוחד, מה שהופך אותם עמידים במיוחד להובלת פריטים במשקלים שונים.

בתוך כך, קרטוני ארכיב מסוגלים להחזיק עד כ-15 ק"ג – 30 ק"ג של ציוד, תלוי בסוג הקרטון הספציפי. יש לציין, חשוב גם לבדוק את סוג הציוד, שכן חלק מהפריטים עשויים לגרום נזק לקרטונים למרות שהם לא ישקלו בהכרח 30 ק"ג.

 

קרטוני ארכיב: עמידות מסוימת למים

אמנם ארגזי קרטון למעבר דירה מאפשרים עמידות מסוימת, אבל ארכיב מאפשרים עמידות גבוהה יותר מפני מים. כל עוד לא מדובר על כמויות מים גדולות של נוזלים, רטיבות מסוימת עשויה שלא לחדור את דפנות הקרטון הכפולות. יש לחדד, הקרטונים האלו לא אמורים לספוג הצפת מים. במקרה שיש הצפת מים, הרטיבות תחדור פנימה ותגרום נזק לציוד המאוחסן בקופסה.

לסיכום, לכל פתרון אריזה יש את סט היתרונות והחסרונות שלו, כאשר קרטונים מסוג של ארכיב כוללים בעיקר יתרונות. הם עמידים, ניתנים לנשיאה קלה ועמידים מפני בעיוות שונות במהלך הובלת ציוד. אם מעוניינים בפתרון יעיל ובטוח, זה הפתרון המומלץ.

מה הם קרטוני ארכיב?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משלוחים והובלות
הובלה
מה כרוך בשינוע מכונות?

הליך של שינוע מכונות נחשב למורכב ודורש ידע מעמיק בתחום. בעקבות תאונה מצערת שאירעה לאחרונה בכבישי הארץ שכללה משאית