נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה היא הפלטפורמה הטובה ביותר לבניית אתר?

בניית אתר אינטרנט

יותר ויותר עסקים מבינים, שהם חייבים לפתוח אתר אינטרנט, על מנת להגיע ליותר קהלים ויותר לקוחות. בחירת החברה לבניית האתרים, או הפלטפורמה לבניית האתרים דורשת ידע והבנה. איך עושים את זה נכון?

 

סוגי אתרים

בניית אתר אינטרנט זה תהליך מורכב, גם ברמה הטכנית וגם ברמה העיצובית. החלטה על סוג האתר, תלויה במטרה אותה אתם רוצים להשיג, לכל סוג אתר יש מטרות שונות:

  • בניית עמוד נחיתה – לרוב משמש להצגת מידע קצר וטופס ליד.
  • אתר תדמית – לרוב במטרה לקדם את העסק ולהוביל להשגת עוד לידים, גם באמצעות תכנים וגם באמצעות קידום.
  • אתר תוכן (פורטל) – אתר תוכן מטרתו להיות מעין מאגר מידע שמכיל בתוכו ידע רב בתחומים שונים.
  • אתר סחר – אתר שמטרתו למכור סחורה.

כל סוג אתר, נמדד לפי פרמטרים שונים וחשוב להגדיר אותם כבר בתחילת העבודה.

בניית אתר אינטרנט

איך בוחרים פלטפורמה להקמת אתר?

הקמת אתר אינטרנט יכולה להיות על פלטפורמות שונות. יש פלטפורמות המשמשות לסוגי אתרים שונים ויש פלטפורמות שהן ייחודיות לעולמות אתרי הסחר. אם להיות כנים, רוב השוק מעדיף את מערכת וורדפרס לא משנה אם מדובר על אתר תדמית, אתר פורטל או אתר סחר, זאת בגלל היתרונות הרבים, בין היתר מערכת ניהול התוכן שנחשבת ידידותית במיוחד למשתמש וגם, ידידותית למנועי החיפוש שזה לא פחות חשוב.

  • וורדפרס – פלטפורמה המשמשת לכלל סוגי האתרים וידידותית במיוחד לקידום אתרים בגוגל.
  • וויקס – פלטפורמה המשמשת לכלל סוגי האתרים, יחד עם זאת, פחות מומלצת לעולמות אתרי הסחר, גם בשל ניהול התוכן הלא ידידותי וגם בגלל האיטיות הכללית של אתרים הנבנים על וויקס.
  • שופיפיי – פלטרפומה של אתרי סחר, עם קוד סגור, המאפשרת למשתמש להקים אתר באמצעות טמפלטים המוצעים בפלטפורמה. שופיפיי דורשת תשלום של מנוי וגם לוקחת עמלה על כל רכישה בחנות שלכם.

 

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

כשמתחילים לבנות אתר, מבינים כי מדובר על תהליך מורכב שדורש ניסיון והבנה. קיימות היום המון חברות בשוק המציעות בניית אתרים, אז מה כדאי לבדוק לפני שחותמים?

  • בקשו המלצות ותיק עבודות – תבדקו לעומק איזה אתרים החברה בנתה, לאיזה סוגי לקוחות ובידקו את האתרים האלו.
  • ניסיון ומומחיות – תחקרו על החברה ועל הצוות, כמה שנות ניסיון יש לה? בדקו האם האתרים שנבנו מקודמים טוב בגוגל, האם מנועי החיפוש אוהבים אותם ומציגים אותם במיקומים גבוהים?
  • מחיר – אתר הוא נכס דיגיטלי שישאר איתכם לעוד שנים רבות, אל תתפשרו על האיכות, עדיף להשקיע עוד כמה אלפי שקלים ולקבל תוצאה שתטיס את העסק שלכם למעלה.

 

לסיכום

קיימים סוגי אתרים שונים המשרתים מטרות שונות של עסקים. לפני שאתם מתחילים להקים אתר, חשוב שתבינו תחילה אילו מטרות הוא צריך לשרת? בנוסף לכך, סקרנו במאמר פלטפורמות שונות להקמת אתרים וגם, טיפים לחבחירת חברה לבניית אתרים.

בניית אתר אינטרנט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי