נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהי הדרך הטובה ביותר להשתלת שיער

איש מחייך

כמעט ואין דבר שעדיין לא נאמר על השתלת שיער – היא מצוינת לנשים וגברים שסובלים מהתקרחות, שיער דליל, נשירה או מפרצים, היא מהווה פתרון מעולה שאין לו תחליף, והיא מאפשרת לכל אדם לבחור את השיטה הטובה ביותר עבורו על מנת לגשת אליה.

היות והשתלת שיער הופכת לנפוצה יותר ויותר עם השנים, הבנו שהדבר הטוב ביותר לעשות יהיה להסביר לכם מהי הדרך הטובה ביותר להשתלת שיער, רגע לפני שאתם בוחרים לעשות אותה גם בעצמכם.

יצאנו לבדוק וחזרנו עם כמה תובנות שבוודאי יעזרו לכם לבחור בצורה טובה יותר, אז קדימה – בואו נתחיל.

 

הדרך הטובה ביותר להשתלת שיער משתנה מאדם לאדם

אז בראש ובראשונה חשוב להבין שקיימות כמה וכמה דרכים להשתלת שיער – השתלת שיער בארץ, השתלת שיער בטורקיה, השתלת שיער בשיטת DHI, השתלת שיער בשיטת FUE וכו'. קיימים כמה וכמה הבדלים בין כל סוג של השתלה, ולכן כל אחד ואחת מכם רשאים לבחור את הדרך המתאימה להם ביותר. אז אמנם לא תצאו מכאן עם תשובה אחת ספציפית, אבל הכנו לכם כמה כלים וקריטריונים שחשוב לקחת בחשבון.

 

קריטריון המחיר – קריטריון שכדאי לחשוב עליו

האלמנט הכלכלי בהשתלת שיער הוא חשוב ביותר. ברגע שאתם יודעים מה התקציב שלכם מאפשר, אתם יכולים להתחיל לכוון למסגרת של השתלת שיער מסוגים מסוימים, לעומת השתלת שיער מסוגים אחרים שלא יתאימו לכם במובן התקציב.

לצורך העניין, שיטת השתלת שיער FUE נחשבת לסוג יקר ביותר של השתלת שיער, לעומת השתלת שיער DHI שמחירה יותר סביר ונוח.

 

קריטריון הקידמה לבחירת הדרך הטובה ביותר להשתלת שיער

קריטריון נוסף שחשוב לבחון הוא הקידמה של השיטה. היות והעולם הטכנולוגי של היום מאפשר לכל מיני סוגים, ובהם גם השתלת שיער, להתפתח עד מאוד – תוכלו לבחור בין שיטות ותיקות יותר לעומת שיטות חדשות יותר של השתלת שיער. למשל, שיטת FUT היא הותיקה ביותר מבין השיטות, לעומת שיטת FUE שנחשבת לחדשנית יותר. כל אחת מהן מביאה איתה יתרונות וחסרונות שונים, אולם הסך הכללי של כל אחת מהן יוכל להוביל אתכם להבין במי מהן אתם בוחרים באופן אישי.

 

קריטריון המהירות של הטיפול

קריטריון לא פחות חשוב ששווה לבחון הוא נושא מהירות של הטיפול. קיימים טיפולים מהירים יותר, שמתפרשים על פני טיפול אחד או שניים בלבד, לעומת טיפולים ארוכים ואיטיים יותר שיתפרשו על כ-5 או 6 טיפולים לפחות. אם חשוב לכם לסיים עם ההליך מהר – בחרו בדרך מהירה יותר, ואם אתם יכולים לקחת את הזמן – תוכלו לבחור באופן חופשי מבין האפשרויות השונות.

 

מהיר, לאט, יקר או זול – הכי חשוב שתבחרו מקצועי

בין אם תבחרו בשיטה כזו או אחרת, הדבר החשוב ביותר שחשוב לבחון הוא נושא המקצועיות. בחרו בד"ר זריאן לליווי וייעוץ בדרך להשתלת שיער מושלמת, ותגיעו לתוצאות מדהימות בהתאם. בהצלחה!

דוגמן

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על