נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו מכתב מקדים לקורות חיים ואיך תוכלו להשתמש בו להשמת בכירים

מכתב כיסוי קורות חיים

לא פעם אנחנו נוטים פשוט לשלוח קורות חיים מבלי להעמיק בהם יתר על המידה. הדבר מפחית את הסיכוי שלנו להתקבל אל המשרה המדוברת. שכן, למראה שלא ידעתם, זה לא מספיק לשלוח רק קורות חיים כדי להתקבל למשרה כלשהי ובכלל אם מדובר במשרה שנכללת בקטגוריית השמת בכירים. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל המידע שיאפשר לכם לדעת מה זה בכלל מכתב מקדים לקורות החיים ואיך תוכלו להשתמש בו להשמת בכירים. הישארו אתנו ותגלו.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שבת הזוג שלנו שלחה אין ספור קורות חיים לחברות שונות. שכן, היא סיימה את לימודיה וכעת יכולה להתחיל לעבוד בתפקיד מנהלי בתחומים שונים. מדובר בבחורה איכותית שסיימה את לימודיה בהצטיינות. כך שבמבט מן הצד, אתם וודאי סבורים שהיא כבר מזמן הייתה צריכה להתברג בחברה כלשהי בתפקיד בכיר.

אבל האמת היא, שנדמה שהדבר מתרחק ממנה בכל יום עוד קצת. לא מזמן שמענו על החשיבות של מכתב מקדים (דבר שלא ידענו עליו כלל) ובת הזוג שלנו החליטה להכין אחד כזה ולצרף אל משרה שעניינה אותה. לא חלפה שעה והיא כבר קיבלה זימון לריאיון. אז הבנו את החשיבות של המכתב והחלטנו לכתוב על כך מדריך שיעלה את המודעות בנושא.

 

אז מה זה בכלל מכתב מקדים?

מכתב מקדים הוא מכתב שמגיש קורות החיים שולח בנוסף לקובץ של קורות החיים. מכתב זה מאפשר למעסיק הפוטנציאלי להכיר את מגיש הבקשה באופן מעמיק יותר. שכן, כאשר מגישים קורות חיים למשרת  השמת בכירים או לכל משרה אחרת, אי אפשר באמת לראות במי מדובר. שכן, הפרטים בקורות החיים עם יבשים למדי. שליחת מכתב מקדים לקורות חיים מאפשרת להוסיף פרטים חשובים שלא מופיעים בקובץ קורות החיים.

 

מה צריך לכתוב במכתב המקדים?

במכתב המקדים אתם צריכים לכתוב את כל הפרטים החשובים עליכם שלא יכולתם להוסיף לקובץ קורות החיים. שכן, ידוע שקובץ קורות החיים צריך להיות קצר מאוד. הנה כמה פרטים שכדאי לכתוב אותם במכתב המקדים במידה והם נוגעים לכם:

  • פרטים אודות הרצון שלכם לעסוק במשרה
  • הפניות שלכם (אם היא מיידית)
  • פרטים אודות סיום הלימודים בהצטיינות במידה והיה כך

 

איך תוכלו להשתמש במכתב המקדים להשמת בכירים?

לאחר שכתבתם את המכתב המקדים, אתם יכולים פשוט לצרף אותו יחד עם קורות החיים אל אתר דרושים שאתם מבקרים בו או למייל. השימוש במכתב המקדים צפוי להגדיל את הסיכויים שלכם במשרות של השמת בכירים. שכן, יש צורך לדעת מי אתם באופן מעמיק כדי שתוכלו לבלוט על פני המתחרים שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה זה מכתב מקדים לקורות חיים ואיך אתם יכולים להשתמש בו למשרות של השמת בכירים.

מכתב כיסוי קורות חיים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי