נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מאחורי הקלעים: מה הוא תהליך השתלת השיער?

מנהל

בשנים האחרונות אנו שומעים על יותר ויותר אנשים שמבצעים הליך של השתלת שיער. עובדה זו גרמה לנו (בתור מתקרחים עתידיים) להבין כי זה הזמן שלנו לצאת ולבדוק את כל הפרטים אודות התהליך. בגלל שאנחנו יודעים שיש עוד אנשים שמתעניינים בנושא, החלטנו לרכז את כל המידע שקיבלנו ולהפוך אותו למדריך מקוצר. אם אתם רוצים לדעת את המידע אודות תהליך ההשתלה עצמו, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב.

 

תכירו תחילה את האנשים שסייעו לנו להגיע אל המידע בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת על תהליך השתלת השיער, אנו רוצים לציין בפניכם מי הם האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וראוי שתדעו מאיפה המידע. כדי שנוכל לקבל את המידע הרלוונטי, פנינו אל מי שביצעו את הליך השתלת השיער בארץ ובחו"ל בתקופה האחרונה. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר קצר ברשת חברתית מוכרת ובו ביקשנו לקבל פרטים אודות התהליך ממי שעברו אותו. מעל ל – 40 איש פנו אלינו וציינו בפנינו את הפרטים שלדעתם הם המעניינים והחשובים ביותר. אנו רוצים להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות נרחבת בנושא.

 

מאחורי הקלעים: מה הוא תהליך השתלת השיער? הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על ההליך של השתלת שיער זו העובדה שאפשר לבצע אותו בארץ או בחו"ל. מרבית הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם עברו את ההליך של השתלת השיער בטורקיה. לדבריהם, הליך של השתלת שיער בטורקיה  הוא נוח יותר מזה שמתקיים בארץ מכמה סיבות:

  1. אפשר להגיע למלון לאחר כל טיפול
  2. מתבצע רחוק מהמשפחה והחברים – כך שיש שקט
  3. מתקיים על ידי מומחים בתחום

 

מאחורי הקלעים: מה הוא תהליך השתלת השיער? הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת

הדבר ה – 2 והחשוב לא פחות שאתם צריכים לדעת על התהליך זו העובדה שהוא מתבצע תוך שימוש בשערות שלכם. הרופא בעצם מוצא שערות מאזור שנקרא "אזור תורם". האזור יכול להיות מפשעות, גב וכו'. השערות מועברות משם אל הקרקפת.

 

מאחורי הקלעים: מה הוא תהליך השתלת השיער? הדבר ה – 3 שאתם צריכים לדעת

דבר נוסף שעליכם לדעת על תהליך של השתלת שיער זו העובדה כי הוא מתבצע בכמה שלבים. כך שהוא צפוי לארוך כמה ימים. הרי האזור התורם צריך לעיתים להתאושש מההליך וכך גם עור הקרקפת. אז אם אתם מתכננים לבצע את ההליך, כדאי שתהיו מוכנים לכך מראש.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את מאחורי הקלעים של הליך השתלת השיער. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים פשוט להתחיל בהשתלה. שיהיה בהצלחה!

משקף ממותג

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על