נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניתן לקנות מוצרי סיבידי בישראל

עלה

מחקרים רבים מוכיחים כי מוצרי סי ב ידי יכולים לעזר במגוון רחב מאד של מחלות ובמצבים רפואיים שעד לשנים האחרונות הרפואה המודרנית והמתקדמת לא מצאה להן מענה כמו למשל: התקפי אפילפסיה, מחלות

סרטן , דלקות פרקים, דיכאון חרדה ועוד.

אם בעבר התייחסו אל צמח הקנאביס כאל סם מסוכן כיום בארצות רבות שינו את מעמדה כתרופה מצילת חיים בוודאי במקרים שבהם הרפואה המודרנית לא הצליחה לעזור.

בישראל לעומת מקומות אחרים הקנאביס עדיין נחשב לסם מסוכן ולכן עולה השאלה האם ניתן לרכוש מוצרי סיבידי בארץ ? מאמר זה  ישים על השולחן את חוקי החקיקה בארץ ובאלו מקומות מותר לרכוש על פי החוק את המוצרים האלו.

 

החוק מה הוא אומר לגבי המוצרים האלו?

החוק בישראל אמנם טוען כי הקנאביס עצמו הוא סם מסוכן אך גם על פי החוק המגדיר את הצמח הקנאביס כולו כצמח שהוא מסוכן בגלל שהוא יכול לאבד ריכוז ולגרום לסחרחורות . מוצרי סי בי די אינם נכללים במסגרת חוק למרות שהם מופקים מצמח הקנאביס הם אינם ממסטלים ולכן על פי החוק היבש הם מאושרים לשימוש בישראל אך לא למכירה.

בנוגע לאכיפה מוצרי סי בי די נמצאים בתחום האפור לצורך העניין. אם אתם נתפסים על ידי שוטר המוצר יוחרם. ניתן לראות אנשים רבים משתמשים במוצרים אלו הן בעישון והן בבליעה ללא עבירה על החוק.  מצב החוק כרגע הוא כזה החוק אוסר למכור בארץ כל מוצר שמופק מצמח הקנאביס בכללם גם מוצרי סי בי די למרות שהם אינם מסוכנים ולכן הוא אינו נמכר בחנויות בארץ.

 

רק בחנויות מקוונות ניתן לרכוש מוצרי סיבידי

החוק אוסר על רכישת כל מוצר שיוצר מצמח הקנאביס ולכן אין אפשרות לרכוש את המוצרים בחנויות הממוקמות בארץ אלא רק בחנויות באינטרנט. חשוב לבחור את המוצרים על פי כללים מסוימים כך תוכלו לדעת כי המוצרים איכותיים ויתרמו לבריאות שלכם:

  • ריכוז החומר הפעיל

חשוב מאד לבחור חברה אירופית כי שם מקפידים יותר על ייצור סי בי די החומר הפעיל צריך להיות מעל 15% או יותר ובמינון הגבוה ביותר 35% מינון זה יבטיח את ההשפעה של סי בי די על הגוף שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

  • הכירו את שיטת הייצור

חשוב להבין כי שיטת ייצור הקנאביס משתנה מחברה לחברה. יש להקפיד על חברה שאינה משתמשת בגזים מסוכנים בתהליך הייצור אלא בפחמן דו חמצני או באלכוהול ברמה גבוהה.

 

  • תהליך הייצור

יש להקפיד על תהליכי יצור נאותים הכוללים מיצוי מלא וטבעי של פרחי הקנאביס

חשוב להבין כי בישראל מוצרי סי בי די נמכרים רק בחנויות באינטרנט ולכן כמו כל מוצר שרוכשים באינטרנט חשוב לברר כי מדובר במוצר איכותי. מגזין קנאביס מכיל עוד מידע

לסיכום: מאמר זה מטרתו לברר האם ניתן לרכוש מוצרי סי בי די בארץ מאמר זה מפרט את עיקרון החוק ועל כך שכיום ניתן לרכוש רק בחנויות באינטרנט.

 

תפרחת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על