נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה הרבה אנשים בוחרים בטלפון נוקיה פשוט ולא בטלפון חכם

מכשיר סלולרי

בתקופה האחרונה אנחנו רואים יותר ויותר אנשים, כמוני, כמוך שבוחרים להיראות עם טלפון נוקיה פשוט ולא בטלפון חכם.

מדובר בתופעה נרחבת שגרמה לנו לתהות: מה אותם אנשים מוצאים בפלאפונים הישנים? ואיך הם מסתדרים בלי הודעות מייל ושיחות הזום? יצאנו לבדוק מה המניע שגורם לתופעה זו

וחזרנו עם תשובות שאתם חייבים לשמוע.

 

הקדמה – פירוט אודות אופן איסוף הנתונים

רגע לפני שנתחיל בפירוט הממצאים שאספנו, חשוב לציין כי יצאנו לרחובות הערים הגדולות כדי לכתוב את המדריך הנוכחי. היה חשוב לנו להגיע אל אותם אנשים שבחרו ממש לאחרונה לעבור לטלפון נוקיה פשוט. כדי שנוכל לזהות אותם בקלות, הקמנו דוכן עם שלט גדול שהיה כתוב עליו: "יש לכם טלפון נוקיה פשוט? בואו לקבל מאתנו מתנה". כמובן שעמדנו במילה שלנו וחילקנו לכל משתתף כיסוי למכשיר הנייד שלו בתמורה לכמה שאלות הנוגעות לבחירה שלהם במכשיר. הסתייענו בלא פחות מ-81 אנשים שסייעו לנו להבין שהם בוחרים בטלפון נוקיה פשוט בגלל הסיבות הבאות:

 

  1. המשקל והגודל

כל המשתתפים בסקר המאולתר שקיימנו ציינו בפנינו כי הם בחרו להשאיר את הטלפון החכם שלהם עמוק בתוך המגרה ולעבור אל טלפון נוקיה בגלל המשקל והגודל שלו. לדבריהם, המכשיר קל משקל והוא נכנס בכל כיס בקלות רבה. בניגוד לטלפונים החכמים שיש בהם מסכים גדולים מאוד, טלפון הנוקיה נחשב לקומפקטי וקל משקל, כך שניתן להשתמש בו בנוחות.

 

  1. הבטרייה העמידה

אם יש לכם טלפון חכם או אם היה לכם כזה בעבר, אתם בטח מכירים את החשש הגדול ביותר שתוקף את מרבית המשתמשים בו. הכוונה כמובן לרגע שבו הבטרייה מחליטה שהיא הולכת ונעלמת במהירות. בהתחלה, הבטרייה יכולה להחזיק מעמד לכמה שעות, אך ככל שהשימוש במכשיר גובר, הבטרייה "נאכלת" בפחות זמן שימוש. משתמשי הנוקיה ציינו בפנינו שהמכשירים הפשוטים של החברה מאפשרים לעשות שימוש בפלאפון במשך ימים ארוכים ללא הטענה. זהו מצב שיכול להיות חלום רחוק עבור אלו המשתמשים בטלפון חכם.

 

  1. השקט

המשתמשים בטלפון הנוקיה ציינו בפנינו שמאז שהם עברו עליו, הם לא מקבלים התרעות בכל רגע נתון. פתאום יש להם שקט מהאפליקציות השונות, שעד לא מזמן היו מתריעות בפניהם באופן תדיר על קבלת מידע חדש או עדכונים. מדובר בין היתר באפליקציות הבאות:

  • וואצאפ
  • פייסבוק
  • אתרי חדשות למיניהם
  • אתרי קניות אונליין ועוד

מסתבר שהמכשיר הפשוט מאפשר לחוות את השקט המיוחל שרבים מאתנו רוצים לחוות בכל שעה, בכל יום. אך אנחנו לא מגיעים אליו, בגלל שהטלפון החכם מונע זאת מאתנו.

 

לסיום

עכשיו זה ברור לכולנו, הרבה אנשים בוחרים בטלפון נוקיה פשוט ולא בטלפון חכם מסיבות הגיוניות לחלוטין שגורמות לנו לחשוב אולי גם אנחנו צריכים להשאיר את הטלפון החכם שלנו במגרה ולהתחדש בנוקיה פשוט.

טלפון ישן

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא סלולר