נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמו עלי השלכת – למה גברים מאבדים את הבלורית?

גברים מאבדים את הברק שלהם

בתקופה האחרונה אנו מוצאות את עצמנו מביטות בגברים שהכרנו לפני כמה שנים. מדובר בגברים שיש להם עניין אחד משותף – בלורית. טוב נו, בעצם, אולי היה להם עניין משותף. תוהים למה? פשוט כי נדמה שהשנים עשו את שלהן והגברים הללו איבדו את הבלורית.

כך שכמה מהם קירחים לחלוטין בעוד אחרים מאבדים את השיער כמו עלי שלכת. כך שזה עניין של עונה או שתיים וגם הם יקריחו לגמרי. יצאנו לבדוק מה עומד מאחורי התופעה הזו וחזרנו עם כל המידע שתרצו לדעת.

 

תכירו את הגורמים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע שיאפשר לכם להבין למה גברים מאבדים את הבלורית שלהם, כדאי שתדעו שפנינו אל מי שמכירים את הנושא מקרוב. מדובר בגברים מעל גיל 30 שחוו אובדן שיער באופן משמעותי. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר מקיף בנושא ברחבי הרשת ובו ציינו את השאלות הבאות:

  • גבר? האם איבדת שיער מהראש בשנים האחרונות ?
  • מה גרם לכך?
  • יש לך טיפ או מידע חשוב לשתף עם מי שחווים כעת מצב דומה ?

זו ההזדמנות להודות לכל מי שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הנושא יעלה למודעות ויאפשר לכולם לדעת מה עומד מאחורי ההקרחה והנשירה והאם ניתן לטפל בהן.

 

למה גברים מאבדים את הבלורית? סיבה מספר 1

מסתבר שהסיבה הנפוצה ביותר שמובילה גברים רבים לחוות הקרחה ונשירת שיער נוגעת לגנים. שכן, יש מי שיש להם גנים שהובילו אותם לסבול מנשירה שלא מביאה בהמשך לצמיחה מחודשת. רבים מהגורמים שסייעו בכתיבת המדריך ציינו שגם האחים שלהם והאבות שלהם חוו הקרחה בגיל צעיר.

 

האם ניתן לפתור את המצב הזה?

בשנים האחרונות מדובר לא מעט על פתרון ייחודי שמאפשר לגברים להשתיל שערות על הראש. הליך זה מתבצע בדרך כלל תוך השתלה של שיער שצומח באזורים אחרים בגוף. אם אתם חווים נשירה של שיער והקרחה מסיבה זו, כדאי שתבררו על כך פרטים.

 

למה גברים מאבדים את הבלורית? סיבה מספר 2

הסיבה הנפוצה ה – 2 נוגעת לתזונה לא נכונה. גברים רבים ציינו כי הם מצאו את עצמם בתקופה עמוסה בעבודה או בבית. דבר שגרם להם לאכול בעיקר ג'אנק פוד ולסבול מחוסר משמעותי בוויטמינים ומינרלים שחשובים מאוד לגוף ובעיקר לחוזק השיער. כדי להביא לשינוי במצב זה, יש לצורך תוספים שמאפשרים לחזק את השיער ולמרוח על הראש שמן קיק כדי לחזק את השערות שנותרו על הראש.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את הסיבות שעומדות מאחורי איבוד הבלורית של גברים רבים. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק להעביר אותו הלאה אם אתם מכירים גבר שמתחיל לחוות את ההליך, כדי שיידע כיצד להתנהל מעתה ואילך.

גברים מאבדים את הברק שלהם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי