נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה מהישראלים צפו לפחות פעם אחת במופע חשפנות?

מופע חשפנות

במסגרת המדריכים שלנו שעוסקים במסיבות רווקים וכל המשתמע מכך, יצאנו לבדוק מהי השאלה הכי נפוצה שנשאלת ברחבי הרשת בנוגע למופע חשפנות. היינו בטוחים שהשאלה תהיה קשורה למיקום של מופעים אלו או העלות, אך הופתענו לגלות שהשאלה נגעה דווקא למספר הישראלים שצפו במופע חשפנות. לא מצאנו תשובה ברורה לכך ברשת, אז יצאנו לבדוק את העניין עם אנשים אקראיים ברחוב.

 

למה השאלה הזו הגיעה למקום ה – 1 בחיפושים ברשת?

אנו מוכרחים להתעכב לרגע על התהייה שעלתה לנו במחשבה (ובטח גם אתם חשבתם עליה) בנוגע לשאלה המוזרה שצוינה בכותרת המדריך. שכן, למה שאנשים יבדקו כמה מהישראלים צפו לפחות פעם אחת במופע חשפנות? כשתהינו מה עומד מאחורי השאלה הזו, היו לנו כמה השערות:

  • אולי מישהו עורך מחקר אקדמי בנושא
  • אולי מדובר בעניין שמתברר על ידי גורמים ממשלתיים במטרה לבחון את תדירות ההגעה אל מועדוני החשפנות
  • אולי בנות זוג רוצות לדעת מה הסטטיסטיקה כדי לבדוק אם בן הזוג שלהן ראה מופע חשפנות לפחות פעם אחת בחייו

ובכן, אין לנו את התשובה לשאלה הזו, בנוגע אליה, יש לנו רק השערות. אבל יש לנו תשובה עבורכם בנוגע לשאלה שלשמה התכנסנו.

 

איך גילינו בכלל כמה מהישראלים צפו לפחות פעם אחת במופע חשפנות?

כדי שנוכל להציג בפניכם כמה מהישראלים בארץ צפו לפחות בפעם אחת בחייהם במופע של חשפניות, היינו צריכים לצאת לרחובות תל אביב ולשאול אנשים באקראי (וכן, זה בדיוק מה שעשינו). אז נעמדנו בכיכר דיזנגוף עם שלט שעליו הייתה כתובה השאלה המתבקשת. אנשים התעניינו, ניגשו ורשמו על דף לבן את מספר הפעמים שהם צפו במופע חשפנות. הם הניחו את הפתק באופן נסתר בתוך תיבה שהכנו במקום (ממש כמו בקלפי). לאחר שקיבלנו מעל ל – 30 תשובות, סגרנו את התיבה ויצאנו לבדוק את הממצאים.

 

אופן סידור הממצאים

כדי שנוכל לדעת כמה מהמגיבים צפו לפחות פעם אחת במופע, היינו צריכים להניח בצד אחד את הפתקים שעליהם הופיע המספר אפס (כלומר, אנשים שלא צפו מעולם במופע חשפנות) ובצד השני, הנחנו את הפתקים שבהם היה מספר שעולה על הספרה 1. נגלה לכם שהיו לא מעט פתקים עם ספרות מעל ל – 5.

 

אז כמה מהישראלים צפו לפחות פעם אחת במופע חשפנות?

הסקר האקראי שערכנו במרכז תל אביב גילה ש – 24 אנשים מתוך 49 צפו במופע חשפנות מעל לפעם אחת במהלך חייהם. ראוי לציין שאי אפשר לומר שהמדגם שלנו מיצג את מרבית האוכלוסייה. שכן, בדקנו אנשים אקראיים, אבל זה נראה שמדובר במיעוט של אנשים בסך הכל.

 

לסיום

עד כאן המדריך שציין בפניכם כמה הישראלים צפו במופע חשפנות לפחות פעם אחת. עכשיו ידוע לכם שכנראה מדובר במספר מועט של ישראלים בהשוואה לכלל האוכלוסייה שיש בארץ.

מופע חשפנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה

אמן חושים
מה כולל מופע של אמן חושים?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע