נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה ישראלים מתגרשים כל שנה

איקס על היד

הזוגיות שלכם אינה דומה למה שהיא הייתה בעבר? התחילו לעבור לכם בראש אפשרויות כמו פרידה? מתלבטים מה נכון יהיה לעשות אל מול המשבר שאיתו אתם מתמודדים? עיינו לרגע במאמר שלפניכם, אולי הוא יוכל לעזור לכם להפנים שאתם לא באמת לבד.

סימן שאלה

גירושין זו לא תמיד האופציה היחידה

בין אם מה שמוביל אתכם לחשוב על אופציית הפרידה זו בגידה ובין אם המשבר קשור למשהו אחר, כדאי לעצור לרגע. לא אחת קורה שזוגות פונים לחשוב על גירושין מהר מידי ואחר כך מתחרטים או עוצרים את התהליך, אך הנזק לזוגיות כבר נגרם. לכן כדאי לדעת שאתם יכולים גם לפנות לחוויה כמו טיפול זוגי בחדרה שלא פעם תוכל לשנות את הדברים, אז למה שלא תנסו זאת? מבחינת הסטטיסטיקה, אנחנו רואים שלא מעט ישראלים בוחרים להתגרש בכל שנה, שכן הנתונים מדברים על לא פחות מזוג אחד מתוך שלושה! לכן, רגע אחד לפני שגם אתם נכנסים לסטטיסטיקה ומוצאים את עצמכם על מדרגות הרבנות, כדאי יהיה לחשוב גם על טיפול שאולי יציל את המצב.

באיזה סוג של טיפול זוגי כדאי לכם לבחור?

אם אתם חושבים לנסות את האפשרות של טיפול זוגי, מתוך מטרה למנוע את הגירושין, כדאי לדעת שיש אפשרויות שונות היום בתחום הזה. עם השנים התפתחו טיפולים מגוונים אשר חלק מהם כוללים תנועה וחלק כוללים את השיטה המסורתית של שיחות עם פסיכולוג או עם יועץ זוגיות. מה שבטוח זה שכדאי להשקיע באופציה הזאת, כי אתם לא תאמינו כמה זוגות שהגיעו לטיפול בסופו של דבר התאהבו מחדש ובחרו להמשיך ולחיות ביחד. מצד שני, חשוב גם להבין שטיפול זה לא סוג של קסם. כלומר, אף אחד לא באמת יעשה במקומכם את העבודה הקשה ואתם צריכים להיות מוכנים לכך. לכן כדאי שתדברו ביניכם תחילה על הדברים ותראו האם טיפול זוגי זו אפשרות שיכולה להתאים גם לכם.

איך בכל זאת אפשר להתגרש בלי שזה יהפוך לסיוט?

החלטתם שאתם לא רוצים טיפול? או שאולי ניסיתם טיפול והוא לא באמת הצליח? אם כך, עכשיו הזמן לחשוב על גירושין וכדאי שתדעו: אפשר לעשות את זה בדרכים שונות. כלומר, לא תמיד חובה לשכוח איך בעבר התמודדתם עם משימה מהנה כמו עיצוב יוקרתי לבית ולהתחיל להתנהג כמו שני זרים. ניתן להתגרש, אפילו כשהמצב קשה וכשיש כעסים, בצורה שלא תפגע בשניכם. יתרה מכך, כדאי לזכור שאם תשכילו לשתף פעולה, בסופו של דבר הכול יהיה הרבה יותר מהיר וגם יעלה לכם פחות. כל אותם סיפורים על אנשים שהתגרשו אחרי הליך ארוך של עשר שנים לא חייבים להיות גם מנת חלקכם. לכן שווה לחשוב על האפשרות של גירושין בעזרת מגשר, כי זו אופציה שיכולה להפוך הכול לתהליך נעים ומכובד יותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין