נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה יעלה לכם טיפול שורש מקצועי ומה צריך להכין לקראתו

טיפול רפואי

אחד הדברים הכואבים ביותר היא בעיה בשיניים. כשיש בעיה בשיניים, יש לפתור אותה במהרה.

הפתרון לבעיות השיניים לעיתים נגמר בטיפול שורש. טיפול שורש הוא לא תמיד נעים, אבל הוא הכרחי.

לכן, אם אתם צריכים לעבור טיפול שורש בקרוב, חשוב שתדעו מה המחיר הכרוך בטיפול זה ומה אתם צריכים לעשות לקראת הטיפול.

ככל שתדעו יותר, תוכלו לבוא לטיפול בבטחון

 

מה זה טיפול שורש

את טיפול השורש עושים במקרים של מחלת העששת. העששת בתחילת דרכה פוגעת רק בשכבה החיצונית, אך כאשר היא פוגעת בשכבה הפנימית אין דרך חזרה וכדי לפתור את הבעיה הכרחי לבצע טיפול שורש. העששת פוגעת בעצבים וברקמות מסביב למקום הפגוע ולכן המטופל עלול להרגיש כאבים חזקים שבעקבותיהם ילך לרופא השיניים ויגלה על הבעיה.

 

תמחור טיפול שורש

טיפול שורש מחיר: המחיר של טיפול השורש הוא מאד משתנה, זאת משום שאת טיפול השורש ניתן לעשות הן ברפואה הפרטית והן ברפואה הציבורית. כך, שטיפול שורש נע בין 600 ל1800 שקלים.

 

ישנם שלושה גורמים שמשפיעים על העלות של טיפול השורש מלבד ההבדל בין המרפאות הפרטיות לציבוריות:

המכשירים בהם משתמש המטפל:

החומרים מהם עשויים המכשירים בהם משתמש הרופא המומחה משנים את עלות טיפול השורש. אם הרופא משתמש בכלים מניקל טטניום, ייתכן שתשלמו יותר על הטיפול. אלו מכשירי טיפול שעשויים מהחומרים הטובים ביותר ובנוסף לזאת מדייקים את פעולות הרופא. אולם, מכשירים אלו יקרים באופן משמעותי ממכשירים אחרים והדבר מייקר את הטיפול בהתאם.

 

סכר גומי:

רבות מדברים על הדגש של סכר גומי. סכר גומי מאפשר בידוד של השן בה מטפלים כדי למנוע הגעה של רוק וחיידקים שנוכחים בעת הבדיקה. השימוש בסכר גומי יאפשר לטיפול השורש להיות יעיל יותר ולהחזיק ליותר שנים.

 

מיקרוסקופ:

לא כל הרופאים המומחים משתמשים במיקרוסקופ, אולם הוא חשוב ביותר. המיקרוסקופ מאפשר לרופא לראות את חלל הפה בצורה בהירה וכך לבצע את הטיפול בדיוק רב. לא כל הרופאים המומחים משתמשים בו, אם הדבר חשוב לכם בדקו טרם הטיפול האם הרופא המומחה שבחרתם משתמש במיקרוסקופ.

 

מה צריך להכין לפני הטיפול

לפני טיפול השורש יש לבצע צילום רנטגן של השיניים. רופא השיניים ינחה אתכם בדיוק איזה צילום רנטגן לבקש. בנוסף, עליכם למלא שאלון רפואי. השאלון הרפואי הכרחי לצורך ביצוע הטיפול. על הרופא לדעת על הכאבים שיש לכם ועל האלרגיות הקיימות אצלכם. מבלי שני הדברים הנל, לא יבצע רופא מומחה טיפול שורש.

לסיכום, טיפול שורש אולי נשמע דבר מפחיד ומאיים, אבל רבים באוכלוסייה מבצעים אותו. אם הגעתם למצב שאתם צריכים טיפול שורש, יש לכם כעת את הכלים כדי לקבוע החלטה מושכלת לגבי בחירת הרופא המומחה.

מטבעות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על