נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל משחקי הוידאו שלא הכרתם

משחק וידאו

תחום משחקי הוידאו הוא תחום מגוון מאוד, בכל כמה חודשים ואפילו שבועות יוצאים משחקי וידיאו חדשים ומעניינים במגוון רחב של תחומים. יש אנשים שאוהבים את תחום הלחימה, תחום הרכיבה והנסיעה, תחומי הספורט, תחומי ריקוד ומוזיקה ויש כאלה שיעדיפו משחקים אופטימיים ומצחיקים. לרוב, גיימרים מכורים יעדיפו את המשחקים שהם תמיד משחקים, אך החובבים מבנינו תמיד ירצו להיפתח למשחקים חדשים. הנה כל משחקי הוידאו ששווה לכם לנסות.

 

סיוטים קטנים 2

אם הכרתם את המשחק הראשון, המשחק השני מכניס אתכם בשנית לנעליים של ילד פגיע שמנסה להימנע ולהימלט מציפורניים המבוגרים המפלצתיים. במשחק הזה אתם לא לבד. במשחק הראשון שיחק ילד בשם מונו שחובש שקית נייר, במשחק הזזה מצטרפת שש, ילדה עם ג׳קט צהוב שכיכבה במשחק המקורי.

יש להם אויבים שהם צריכים להימנע מהם או להילחם בהם. אם זה לא מספיק, יש מפגעים סביבתיים ומלכודות. הוא אומנם נחשב למשחק לא מאוד מוכר, אבל מי שמכיר אותו יודע שהוא בין משחקים אהובים במיוחד.

 

האדס

משחק שהסתתר בחנות המשחקים עם כותרת גישה מוקדמת בלעדית מאז סוף 2018, אבל סוף סוף הושק במלואו בפלטפורמות אחרות והופך להיות יותר ויותר מוכר. מדובר על משחק בעל סיפור מקיף ומסועף. השחקן משחק כבן הזדס זאדס צריך להילחם דרך האדס הרבה מאוד פעמים עד שבסוף תגיע אל הר האולימפוס.

האלים המפורסמים האחרים נמצאים שם כדי שתוכלו לדבר איתם והם משמשים למעשה כשתי דמויות בסיפור, לשדרג את הדמות של ביכולות ובכוחות שלך המשקפות את מקומך. כל ריצה פירושה שילוב חדש של מתנות וכל כישלון עדיין מקדם אותך, ממש כמו בחיים.

 

אש פראית

משחקי התגנבות בדרך כלל יתנו לכם יכולת אחת או שתיים והיא בדרך כלל להתגנב, אך אש פראית מאפשרת לך לשרוף אותה רק בתור אחת משורה של דרכים ייחודיות כמו מעבר דרך לאויביך, בין אם מדובר על שיתוף פעולה בין אם מדובר על עצמך בלבד. מכשפה שהעניקה את כוח האש על מטאור שהתרסק.

היא מאפשרת לך לבנות את הכישורים שלך ואלמנטים קלאסיים אחרים, כך תוכל להשתמש בכוחות לגרש צבא של פולשים ולהיות גיבור היום ולהציל את תושבי הכפר בדרך. אומנם לא מדובר על משחק מאוד מוכר, אבל הוא בהחלט משחק טוב מאוד ובעל אומנות פיקסול מרשימות. מדובר על משחק מהנה בעל סיפור מעניין ומרתק שאולי חמק לכם מזווית העין.

 

לסיכום

יש לא מעט משחקי וידיאו שנחבאים אל הכלים, אך המשחקים האלה עושים באז רציני עבור כל מי שמכיר אותם. משחקים אלה הושקעו בגרפיקה מרתקת ואיכות פיקסלים שלא הכרתם ומאוד שווה לכם להכיר. מלבד זאת, למשחקים אלה יש סיפור מעניין שיכול לרתק אתכם בקלות ולסחוף אתכם גם אם תרגישו שזה אזור לא מוכר לכם ואתם פחות פתוחים לז׳אנר. כדאי תמיד לנסות ולגלות עולמות חדשים.

משחק וידאו

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי