נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תתרכזו ותגלו את הקסם

קלפים

אין ספק שכאשר אנחנו רואים מופע קסמים כזה או אחר עולה בנו הדחף הטבעי לדעת, מה עומד מאחורי הקסם שאותו חזינו עכשיו. קסמים הם דבר נפלא, מסקרנן ומיוחד שמבוסס על שעות ארוכות של תרגול. מטרתו של כל הקסם הוא לגרום לנו להתרגש ולחשוב שהתרחש מולנו קסם אמיתי לגמרי. אם תחום הקוסמות קרץ לכם תמיד וגם אתם רוצים לדעת כיצד עולים על הטריקים הגדולים ביותר? הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים.

 

כיצד הקסמים עובדים

קסם הוא תופעה שיכולה לשנות את התודעה. למעשה, אמן חושים או קוסם לצורך העניין עושים מניפולציה על המוח שלנו וגורמים לנו לחשוב שדבר מה הוא נכון או ההפך, או לעיתים אף יודעים לשתול רעיון מבעוד מועד במוח שלנו. אמן חושים בוחן רגשות כמו פחד, פלא ואשמה ומחבר את כולם בהופעה שלו.

הקסם האמיתי הוא כשקהל חווה את התופעות האלה שקסם אמיתי לחלוטין. אנשים נהנים מאוד מצפייה במופעי קוסמים מכיוון שהם מקנים להם בחירה מהמציאות כפי שם מכירים אותה. כמות האשליות שתחשפו אליהם במהלך מופע קסמים גדולה עד מאוד, כזאת שלא תתפסו איך יכול להיות שנעשה כאן תעלול, חזיון עניין או משחק בתודעה שלנו בלבד. לכל אלה, נדרש אימון ארוך עד מאוד.

 

נסיונות שכושלים להבין קסמים

רוב האנשים מנסים "לא למצמץ" כל המופע ובכך לנסות לזהות את זריזות הידיים ולגלות את הקסם. רוב הטריקים נעשים לאחר שעות רבות וימים של התנסות ואימון עד שמגיעים למצב שהטריק עובד כל כך חלק שאף עין לא תוכל לזהות אותו. נדרש מאמץ רב יותר מבהייה ממושכת בתנועות הקוסם. כאשר אנחנו משתמשים רק בעיניים שלנו אנחנו מפספסים מימדים נוספים של פעולות הקוסם.

ישנו מיכשור ואיבזור שאנחנו לא מעלים על דעתו שמשמש את הקוסם בפועלו – לערום על התודעה שלנו. רוב הקסמים מבוססים על זריזות ידיים גבוהה מאוד, תהליכים מחשבתיים מורכבים, שליטה מורכבת בביצוע וכפי שצוין אביזרים נלווים.

 

איך בכל זאת ניתן לגלות את סודות הקסם

שורה תחתונה: הדרך היחידה ללמוד איך נעשים קסמים היא להיות קוסם. כל מהותם של הטריקים הללו היא שלא יעלו עליהם, ולכן הם נעשו ונבנו בצורה מורכבת ואיכותית כל כך. דבר חשוב להבין הוא החשיבות והיופי בלתת לקסמים פשוט להיות מלאים בקסם, בלי הצורך שלנו להבין ולפרק אותם.

במידה ואתם פשוט חייבים לדעת מה עומד מאחורי הקסמים הגדולים ביותר, ההנחה היא שכנראה זהו המקצוע לעתיד שלכם. לכו ללמוד כיצד להיות קוסמים, ותוך זמן מסוים תבינו את הרקע של הרבה מהקסמים ותוכלו לפענח תעלולים רבים רק מצפייה. נדרשת יצירתיות גדולה מאוד וכן גם חוש לנושא זה ביחד עם הרבה שעות של השקעה והתמדה, וכך גם אתם תוכלו להיות קוסמים.

צבי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה

אמן חושים
מה כולל מופע של אמן חושים?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע