נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תוכלו להתאמן מהבית בקלי קלות

stevepb / Pixabay

אנשים רבים לא אוהבים ללכת לחדרי כושר, בין אם בגלל הימנעות ממקומות הומי אדם או בגלל שהם מרגישים לא בכושר ומתביישים להתאמן ליד מקצוענים שמסיימים אימון כושר של שעתיים עוד לפני ארוחת הבוקר. הפתרון לחשש הוא להתאמן לבד בבית, הבעיה היא שלא כולנו יודעים איך לבנות שגרת אימונים מוצלחת, לבחור את התרגילים שמתאימים בדיוק למטרה שלנו או לדעת איך לספק לגוף את כל מה שהוא צריך.

 

נכון שהיום אפשר למצוא תכניות כושר אונליין רבות, שמציעות תרגילים לביצוע בבית, אבל מה עם כל המסביב? איך יודעים מה התזונה הכי בריאה לנו, שתוכל לעזור לנו להגיע למטרה? אילו תרגילים מומלץ לנו לבצע בבית? איך מחזירים את המוטיבציה שנעלמה וקמים מהספה?

 

סטודיו הכושר של מאי מור

בדיוק בשביל זה הקימה מאי מור את סטודיו האונליין שלה, Studio M3. בסטודיו של מאי מור תוכלו למצוא תכניות אימונים מפורטות ומלאות הסברים, אימוני כושר ביתי במבחר סגנונות ודרגות קושי שונות, טיפים לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה נכונה ובריאה, סיפורים אישיים להעלאת המוטיבציה ותחושה של חלק מקהילה שעובדת בלהרגיש טוב יותר. 


מה אפשר להשיג באמצעות האימונים של מאי מור

בעזרת האימונים המעולים של מאי מור תוכלו לחטב, לעצב ולחזק את כל הגוף – והכל בתנאים שלכם, בזמנים שלכם ובנוחות מירבית. במקום להימנע מאימוני כושר, הצטרפו לאחד משידורי הלייב השבועיים של מאי, הצטרפו לתכנית האימונים המתקדמת שלה או בחרו את אחד מסרטוני היוטיוב שלה והתחילו לעבוד, עם חיוך ובכיף, יחד עם עוד מתאמנים ומתאמנות בדיוק כמוכם ומכל מקום שמתאים לכם! תירוצים של חוסר זמן כבר לא תקפים כאן, כי בסטודיו הזה אפשר להתאמן מכל מקום שרק תרצו וכל זה בלי לצאת בכלל מהבית – מהמרפסת או הסלון, מהפארק או בחצר, בטלפון הנייד, הלפטופ או המחשב הנייח – תבחרו את מה שנוח לכם ותתחילו להיות בכושר ולהרגיש טוב יותר.

 

למי הסטודיו של מאי מור מתאים בדיוק

בסטודיו הכושר M3 מבינים את החשיבות בתכנית אימונים מסודרת, נכונה ובריאה, שלא תפגע בגוף ותספק לו בסופו של דבר את כל החומרים שהוא זקוק להם על מנת להתחזק ככל הניתן. מאי מור מסבירה את החשיבות בתזונה נכונה, בשמירה על הגוף ובהקשבה לו. אם אתם מעוניינים לשרוף קלוריות, להוריד במשקל, להתחזק לפני לידה או במהלך ההריון, מאי מור נמצאת עם כל התשובות בשבילכם.

אימון כושר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על