נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד נדע האם המנעולן שלנו מוסמך?

פורץ מנעולים

בישראל של שנת 2023, אתה לא יכול לזרוק אבן מבלי שהיא תפגע לפחות בשני מנגנונים מורכבים לפני שהיא פוגעת בקרקע. כיום, הכל סביבנו מורכב ומסובך. זה לא בהכרח דבר רע. דברים נעשו מורכבים ומסובכים משום שבעלי מקצוע הקדישו זמן רב על מנת לשכלל מערכות שונות – כך שהן תהיינה פונקציונליות במצבים רבים, ותכשלנה פחות.

דוגמא למנגנון מורכב הוא המנעול שבדלת הבית. אנחנו לא לגמרי מבינים איך הוא עובד, ואנחנו בוודאי לא יכולים לתקן או להחליף אותו בעצמנו. אבל העובדה שהוא מורכב – הופכת את הבית שלנו למוגן יותר. כדי לטפל במנעול, צריך לשכור את שירותיו של מנעולן. אבל איך נדע שהוא מוסמך ואמין?

 

חוות דעת באינטרנט

דרך אחת לדעת שהמנעולן שלנו מוסמך – היא על ידי קריאת חוות דעת באינטרנט. אם למשל, אתם מחפשים מנעולן בחיפה, תוכלו להיכנס לאתרים כמו 'מידרג' – ולבחור ממאגר המנעולנים שהאתר ממליץ עליהם. תוכלו גם פשוט לחפש בגוגל מנעולן בחיפה, והוא כבר יעלה לכם את האתרים הכי פופולריים של מנעולנים בחיפה. הפופולריות הזו, יכולה להעיד על אמינות.

מרשתת

איך מתנהל מנעולן מוסמך לפני ביצוע עבודה

תוכלו לזהות מנעולן אמין – עוד לפני שהוא מגיע אליכם הביתה. אם, למשל, הוא לא רוצה להתחייב על טווח מחירים – זה אמור להדליק אצלכם "נורה אדומה". מנעולן אמין ישאל שאלו מקצועיות, יוכל להסביר מראש איך הוא מתכוון לתקן את הבעיה, וישרה אצלכם ביטחון. שימו לב שמנעולן לא צריך להציג אישור מסוים מטעם המשטרה – פשוט כי אין אישור כזה שנוגע למנעולנים.

 

איך מתנהל מנעולן מוסמך במהלך ביצוע עבודה

מנעולן אמין ייתן לכם כל פרט מידע שתבקשו עליו, אפילו את מספר הרכב שאיתו הוא מגיע לעבודה, כדי שתוכלו לאתר אותו בעתיד אם יקרה משהו. בנוסף, אם המנעולן מתקין אצלכם משהו בדלת – חשוב לוודא שהוא מגיע מאריזה סגורה. לא תרצו להתקין מנעול חדש, רק בשביל לגלות שמסתובב מפתח של הבית שלכם במקומות לא ידועים.

 

האם ניתן לבקש ממנעולן להציג רישיון מקצועי

לא ניתן לבקש ממנעולן להציג רישיון מקצועי. לא בגלל שזה לא חוקי – אלא פשוט כי המוצר לא קיים. כיום, אין חובה בהוצאת רישיון על מנת לעסוק במנעולנות בישראל. אם אתם מחפשים מנעולן מוסמך – המנעולן יוכל להציג לכם תעודת גמר לימודי מנעולנות. זה לא אומר עליו כלום, מעבר לעובדה שהוא באמת למד והוסמך לעסוק במקצוע.

 

סיכום

לסיכום, יש לא מעט דרכים לגלות האם המנעולן שלנו הוא אמין ומוסמך. החל מחוות הדעת שנוכל למצוא עליו באינטרנט, דרך זיהוי דרכי התנהלות חשודות במהלך הזמנת העבודה – ועד הגעת המנעולן אלינו. לצערנו, מדינת ישראל לא מכריחה להוציא רישיון מקצועי על מנת לעסוק במנעולנות. לכן, חובת השמירה היא עלינו – ואנחנו לא יכולים להזמין מנעולן שאנחנו לא סומכים עליו.

פורץ מנעולים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי