נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד מתקינים מתקן מים תת כיורי?

מתקן מים מתחת לכיור

ברי מים הם נמצאים כמעט בכל מטבח בצורה כזו או אחרת. כאשר יש כל מיני סוגים וצבעים של ברי מים אצל חברות שונות. ההתקנה של בר מים רגיל היא שונה מבר מים תת כיורי. מה ההבדל? מה זה בכלל מתקן תת כיורי? מה היתרונות שלו על פני המתקן "הרגיל"? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מה הם ברי המים?

בשנים האחרונות ניתן לראות בהרבה בתים בישראל ברי מים שנמצאים על גבי השיש במטבח. יש להם יתרונות רבים והם משפיעים על התנהלות עם הרגלי שתייה של אנשים. ישנם כל מיני סוגים של ברי מים, כאשר נתין למצוא אפילו כאלה בצבע זהב או וורוד, כאשר יש כאלה עם פונקציות מיוחדות כמו אופציה להוצאה של קרח, שליטה בטמפרטורות של המים, כאלה שיש להם אפשרות של מזיגת סודה ועוד.

מתקן מים מתחת לכיור

איך לחבר בר מים רגיל?

בר מים שנמצא על גבי השיש בעצם צריך להיות מחובר למקור חשמלי וכן, לצינור שקשור לברז. בכך הוא מאפשר זרימה של מים מהברז ישר לסנן של בר המים ומשם על ידי לחיצת כפתור לכוס של האדם שמוזג לעצמו את המים. בכדי לשמור על האפקט של המים המסוננים, יש לדאוג להחליף את סנן המים כאשר המערכת מתריעה על כך.

 

מה זה בר מים תת כיורי?

בר מים תת כיורי, כפי שהוא קרוי נמצא מתחת לכיור, כלומר לא על השיש עצמו. דרך ההתקנה שלו היא שונה מבר מים רגיל. כאשר לא מניחים אותו על השיש ואין צורך בחיבור לצנרת מיוחדת. סנן המים עצמו ניתן להתקנה בצורה קלה ויש להתקין אותו בקצה הכיור. כל התהליך הוא פשוט ולא דורש יותר מידי. בנוסף, גם כאן יש לחבר את המערכת כולה לשקע חשמלי.

מתקן מים מתחת לכיור

מה הם היתרונות של בר מים תת כיורי?

בר מים שהוא תת כיורי, בעל יתרונות רבים ועונה על צרכים שונים. ראשית, דרך השימוש בו היא פשוטה ונוחה יחסית. שנית, עניין המקום שהוא אינו תופס על גבי השיש דבר שמאפשר מרחב פעולה, הוא מתאים לשתייה מיידית של משקה חם ועוד. ניתן להשיג אותו בחברת עדן בר פתרונות מים ועוזרת בכך להרגלי השתייה שלהם להיות טובים יותר. בנוסף, השימוש בו הוא נגיש ונוח ואף מאפשר תחושה של פינוק.

 

בסיכומו של דבר

בר מים תת כיורי לא נמצא על גבי השיש ובכך יש לו יתרונות רבים. צורת ההתקנה שלו היא יחסית פשוטה, דורשת שקע חשמלי והתקנה לא מסובכת מידי. בנוסף, הוא אינו תופס יותר מידי מקום, מספק מים חמים מהר וניתן להכין ככה משקאות חמים בקלות, הוא מסייע לבנייה של הרגלי שתייה בצורה נגישה ומהירה. לכן, כדאי לכם לבדוק בחנויות השונות אופציה של בר מים מסוג זה.

מתקן מים מתחת לכיור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי