נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יש לי דורבן ברגל – האם יש צורך להיכנס לפאניקה?

אצבעות

כולנו אומנם מכירים את התופעה העונה לשם "דורבן", אך בפועל, עד שזה לא קורה לנו באופן אישי אנחנו מתקשים להבין עד כמה זה עלול להיות לא נוח.

זה נשמע לך מוכר? אתה סובל מכאבים וכעת אתה תוהה מה לעשות? עניין במאמר שלפניך וקבל את כל התשובות הנכונות.

 

מה זה בדיוק אומר דורבן?

מדובר כאן על תופעה של דלקת אשר מופיעה כמעט תמיד בצורת בליטה באזור העקב. היא כוללת בליטה שלמעשה דומה לקוצי בעל החיים ולכן ניתן לה השם "דורבן". הבעיה עם התופעה הזאת היא העובדה שהיא גורמת לכאבים רבים, וכאשר כואבות לנו כפות הרגליים, קשה לנו לעמוד, ללכת ולעשות אינספור פעולות אחרות. לכן, אם גם אתה סובל מדורבן, או שאתה חושד שזה המצב אצלך, צריך קודם כל לאבחן את המצב. בדרך כלל האבחון ייעשה בעזרת צילום רנטגן או הדמיית MRI, ובהחלט כדאי לעשות זאת כדי לקבל אבחנה מדויקת שתעזור לך להחליט מה אתה עושה בנידון.

 

איך באמת כדאי להתמודד עם המצב?

חשוב להבין שכאשר מדברים על התמודדות נכונה עם דורבן, למעשה מדברים על מגוון רחב של אפשרויות, והכול תלוי בשאלה עד כמה זה כואב לך ועד כמה המצב שממנו אתה סובל באמת חמור. יש לא מעט מקרים, למשל, שבהם אפילו מנוחה קצרה של כמה ימים יכולה לעזור. לעומת זאת, יש מקרים קיצוניים ונדירים שבהם ניתוח כירורגי יהווה את הפתרון הטוב ביותר. ברוב המקרים, כאשר מדובר בתופעה כמו דורבן, גם הפחתת הפעילות הגופנית תוכל לסייע, ומעל הכול, מדרסים רכים מסיליקון יכולים לעשות פלאים. לכן, למרות שאולי עכשיו אתה סובל מהתופעה וזה לא נעים לך, זה עדיין לא אומר שאתה צריך להיכנס לפאניקה. ההפך הוא הנכון, כי אם תזמין לעצמך במקום כמו אינסול מדרסים את המדרסים המתאימים לך, אין ספק שזה ישפר את המצב. חשוב לעשות זאת כמה שיותר מהר, כי אחד מהמאפיינים של דורבן, זה שלרוב הוא לא נעלם ככה סתם. לכן חשוב שתקל על עצמך את העמידה ואת ההליכה בחיי היומיום, ואין כמו מדרסים איכותיים לצורך המטרה הזאת.

 

ההקפדה על רכישת מדרסים מאיכות בלתי מתפשרת

אומנם זה נכון שיש היום לא מעט חנויות וחברות מקצועיות בישראל שמייצרות מדרסים שמתאימים גם להתמודדות עם תופעת הדורבן, אך לא בכל מקום תקבל את הכי טוב שיש. לכן אנחנו כן ממליצים לך לעצור, לבדוק ולראות שאתה משקיע במדרסים שבאמת יוכלו לסייע לך. אין כל טעם לבחור במדרסים מאיכות ירודה, כי לא פעם מדרסים כאלה עלולים להחמיר את המצב. כמו כן, רצוי מאוד שהמדרסים החדשים גם יוכנו בהתאמה לצורך כף הרגל שלך, כי כך היעילות שלהם תהיה עוד יותר גדולה.

 

טיפול רפואי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על