נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד הפכה ישראל לאימפריית קנאביס?

עציץ

חוק ייצוא קנאביס רפואי

מאז שייצוא הקנאביס הרפואי מישראל למדינות אחרות אושר במליאה של הכנסת, ישראל הלכה והתפתחה וגדלה בכל הקשור לתחום הקנאביס בארץ ובעולם. בזכות חבר הכנסת יואב קיש, כעת יהיה יותר קל לחולים הצורכים קנאביס רפואי, בו בזמן שמדינת ישראל תרוויח הרבה מאוד כסף מחקיקה זו. החקיקה הפרטית של יואב קיש גם תעזור ותספק מקור עבודה ופרנסה לחקלאים ישראלים. ובעצם, כולם יוצאים מורווחים. החוק עבר בקריאה השנייה והשלישית בתאריך ה- 25 לדצמבר, 2018 וכצפוי מאז ועד היום, גדלה והורחבה משמעותית הפעילות בכל הקשור בכך בארץ הארץ ואנו רק ממשיכים לגדול ולהתפתח יותר ויותר https://isracbd.com.

צמח

ישראל – מעצמה לגידול קנאביס רפואי, הייתכן?

אם תיקחו את רמת החוקרים ואופן התקדמות המחקר בישראל בתחום הקנאביס הרפואי, ותוסיפו אותם לתנאים לגידול צמח הקנאביס שקיימים באדמת ובאקלים ארצנו, תקבלו תוצאה מרשימה בהחלט ותבינו כיצד יתכן הדבר שהפכנו לאימפריית קנאביס בלי שבכלל הרגשנו. הישראלים אלופים במימוש פוטנציאל בכל דבר, והדבר הזה, לא רק בעל פוטנציאל אלא כבר הניב ומניב פירות עסיסיים ומושכים במיוחד. כל אשר היה לעשות היה, להוציא את מדינת ישראל מהתקיעות, החששות והדעות הקדומות בתחום ולשלוח אותה קדימה. למעשה, כבר בשנת 2018 ישראל הקדימה בכשבע שנים את התנאים והמחקר שבמדינות אחרות בעולם הפועלות בתחום זה. זה הוא למעשה שילוב מנצח של חוקרים מצוינים ומושקעים לצד חקלאים ומגדלים מעולים ומנוסים ואקלים אידיאלי. ובזכות חבר הכנסת יואב קיש, העגלה יצאה מהבוץ, וכעת יתאפשר "פיתוח השוק לטובת החקלאים, החולים וכלכלת ישראל" כך אמר.

הקשר בין קנאביס רפואי ואהוד ברק

חברת אינטרקיור של אהוד ברק נחשבת לחברה הגדולה ביותר בתחום. החברה שלו מגדלת קנאביס רפואי. אהוד ברק במילותיו לאחר החקיקה, בירך את הכנסת על החקיקה שלה וציין שישראל היא המעצמה שהתחילה את הטיפול המדעי ולכן בעלת ניסיון רב שנים בטיפולים בחולים, בתסמינים ובמחלות באמצעות הקנאביס. כשזה מגיע למדע, לידע הייחודי של הגידול ולייחוד של הגידול עצמו, ישראל נמצאת שנות אור לפני מדינות אחרות בעולם שהייצוא בהן אושר כבר הרבה לפני מדינת האישור בשנת 2018 פה בארץ.

מפתיע שכך הדבר, אבל בסופו של יום…

לסיכום, הרבה יסכימו עם האמירה המפוצצת הזאת, שישראל היא מעצמה לגידול קנאביס. ככה לאט ובזהירות מתחת לאפינו לפתע הפכנו לאימפריה בתחום והקדמנו את זמנינו, הרבה לפני שבכלל הקנאביס הפך חוקי. מפתיע שמדינה שהטולרנטיות שלה ללגליזציה היא קטנה יחסית ועד לא מזמן הערימה הרבה קשיים גם על אלה שהיה להם רישיון לקנאביס רפואי, נחשבת לכל כך מצליחה בתחום ואף הרבה יותר ממדינות אשר הרבה יותר סבלניות וותיקות בהבנה שלהן לתועלות הרבות שיש מצמח הקנאביס.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
קמגרה תל אביב
איך להשיג קמגרה בקלות?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בבעיות זיקפה (ED) אצל גברים. למרות שחשוב לתת עדיפות לבטיחות ולחוקיות בכל הנוגע להשגת

משחק פוקר 7XL
הכל על סוכן 7XL

אם אתם מחפשים לדעת הכל על סוכן 7XL, אתם מבקשים לדעת את כל מה שחשוב על סוכן עבור אחד