נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עושים בשיחת ייעוץ עם עורך דין חדלות פירעון?

עורך דין חדלות פירעון

תהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא אחד התהליכים היעילים והנפוצים ביותר במסגרת האפשרויות למחיקת החובות. בכדי להגיע למקסם את הצלחת התהליך, חשוב לפנות לעורך דין חדלות פירעון מקצועי ומנוסה, אשר יעניק לכם ליווי וייעוץ מקצועי לאורך כל התהליך.  אחד השלבים הראשונים בתהליך הוא שיחת ייעוץ עם עורך הדין. אז מה עושים בשיחה זו?

 

מחיקת חובות – יש דבר כזה?

המושג "מחיקת חובות" נשמע עבור אנשים רבים כמעין פתרון קסם או דרך מעולה להתחמק מהחובות שנצברו, אך למעשה, הרציונל העומד מאחורי פתרונות השונים למחיקת החובות הוא הרצון לשקם את החייב ולהחזיר אותו למעגל העבודה בהקדם. כך, בין פתרונות מחיקת החובות היעילים והנפוצים ביותר נמצא תהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

 

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, שנכנס לתוקפו במהלך שנת 2018, נועד בעיקרו להחליף את חוק פשיטת הרגל המיושן, אשר היה זקוק לשינויים עקב הסטיגמה השלילית שדבקה בו והתהליך הבירוקרטי המסורבל והממושך. אחד הרעיונות המרכזיים שחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי הביא עימו, הוא ההתמקדות בשיקומו הכלכלי של החייב.

 

עורך דין חדלות פירעון ושיקום כלכלי

תהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי הפך במהלך השנים לתהליך מחיקת חובות נפוץ ומבוקש במיוחד בקרב חייבים רבים ומאחר ומדובר בסופו של דבר בתהליך משפטי לכל דבר ועניין, חשוב ומומלץ לעבור את התהליך עם עורך דין חדלות פירעון מקצועי ומנוסה בתחום.

עורך דין חדלות פירעון ושיקום כלכלי יוכל להעניק לכם שירותי סיוע וליווי משפטיים מקיפים, החל משלבי הבדיקה והייעוץ הראשוניים, דרך ניהול משא ומתן מול הנושים ובית המשפט ועד מציאת הסדר פירעון החובות והשיקום הכלכלי המתאים ביותר, שצפוי להסתיים בהפטר חלקי או מלא של החובות שנצברו.

 

שיחת ייעוץ עם עורך דין חדלות פירעון

אחד השלבים הראשונים וההכרחיים בפנייה לשירותיו של עורך דין חדלות פירעון הוא, שיחת הייעוץ הראשונית, במהלכה נוכל להתרשם מכמה פרמטרים עיקריים:

 

מקצועיותו של עורך הדין

מקצועיותו של עורך הדין נמדדת במספר אלמנטים, כמו וותק, התמחות ספציפית בתחום חדלות הפירעון והשיקום הכלכלי והיכרות מעמיקה עם התהליך והבירוקרטיה הנלווית, כאשר במסגרת שיחת הייעוץ הראשונה ניתן יהיה להתרשם מאלמנטים אלו אצל עורך הדין.

 

דרכי הפעולה המומלצות

בשלב הראשוני של פגישת הייעוץ, עורך הדין יבחן במבט כללי את פרטי המקרה שלכם ומאפייני החובות ויפרוס בפניכם את דרכי הפעולה המומלצות והמתאימות ביותר עבורכם.

 

לסיכום

תהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי הפך בשנים האחרונות לתהליך יעיל ומבוקש בקרב חייבים רבים, הפונים לסיוע וליווי של עורך דין חדלות פירעון מקצועי. במסגרת הפנייה לשירותיו של עורך הדין, תתקיים פגישת ייעוץ ראשונית, במהלכה נוכל לעמוד על טיבו ומקצועיותו של ערוך הדין ולהבין, מהן האפשרויות ודרכי הפעולה העומדות בפנינו.

עורך דין חדלות פירעון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין