נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יוצאות מהקופסא -ארבע נעלי כלה שיפתיעו את כולם!

נעלי כלה

כשזה מגיע לבחירת נעלי כלה, כלות רבות עשויות להרגיש לחץ להתאים לציפיות הגבוהות וללבוש המסורתי או לבחור משהו יוצא דופן, שימשוך את תשומת הלב. עם זאת, יום החתונה שלכן הוא החגיגה שלכן ושל בן הזוג שלכן, והמראה שלכן צריך לשקף את האישיות והסגנון הייחודיים שלכן.

לכן, אם אתן אוהבות לחשוב מחוץ לקופסה ולשבור את המוסכמות, אל תפחדנה לעשות את אותו הדבר עם נעלי יום החתונה שלכן. לא רק שנעלי כלה בלתי צפויות יכולות להוסיף קצת כיף וריגוש למראה יום החתונה שלכן, הן גם יכולות להיות ההשתקפות של האישיות והסגנון שלכן.

 

תמונות מיוחדות

בנוסף להוספת קצת אישיות למראה הכלה שלכן, בחירת נעליים בלתי צפויות יכולה גם ליצור הזדמנויות נהדרות לצילום. מתמונות של הנעליים שלכן שמציצות מתחת לשמלה שלכן ועד לתקריבים של הנעליים הנוצצות או המעוטרות שלכן, צלם החתונות יכול לתפוס כמה רגעים ייחודיים ובלתי נשכחים שתוקירו במשך שנים רבות.

תמונות מיוחדות

הנעליים המיוחדות

בחירת זוג נעלי כלה מיוחדות ומפתיעות יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור כל כלה לעתיד. לכן, ריכזנו  ארבע נעלי כלה מיוחדות במיוחד בשבילכן

 

נעליים נועזות וצבעוניות

מי אמר שנעלי כלה צריכות להיות לבנות? לכלה שרוצה לצאת נועזת, שקלו זוג נעליים זועקות וצבעוניות. בין אם זה אדום מרהיב, פסטל רך או זהב מטאלי, צבעוניות על כפות הרגליים יכולה להוסיף מגע בלתי צפוי של אישיות למראה הכלה שלכן. תאמו את צבע הנעל שלכן עם שמלות השושבינות או עיצוב החתונה שלך למראה הרמוני.

 

מקושטות ונוצצות

אם אתן רוצות להוסיף קצת ניצוץ רציני למראה הכלה, שקלו זוג נעליים מעוטרות או נוצצות. מנצנצים ופאייטים ועד אבני חן ופנינים, יש אינסוף אפשרויות לנעליים שיגרמו לכן לזרוח. נעליים מעוטרות יכולות גם להוסיף קצת מרקם ועומק למראה הכללי שלכן, במיוחד אם שמלת הכלה שלכן פשוטה ומאופקת יותר.

מעוטר ומבריק

עקבים גבוהות

בעוד שנעלי עקב שטוחות ונעלי עקב נמוכות עשויות להיות פרקטיות ליום חתונה ארוך, זוג נעלי עקב גבוהות עשויות להוסיף קצת דרמה ואלגנטיות למראה הכלה שלכן. מצורות פיסוליות ועד עיצובים מורכבים, עקבי סטייטמנט יכולים להיות יצירת אמנות בפני עצמה. רק דאגו לפרוץ אותן לפני היום הגדול כדי שתוכלו לרקוד כל הלילה בנוחות.

 

חומרים מיוחדים

כשזה מגיע לנעלי כלה, אין כלל שאומר שהן חייבות להיות עשויות מחומרים מסורתיים כמו סאטן או עור. אם אתן מחפשים משהו באמת מחוץ לקופסה, שקלו נעליים העשויות מחומרים בלתי צפויים כמו קטיפה, תחרה או אפילו נוצות. חומרים ייחודיים אלו יכולים להוסיף קצת מרקם ועניין למראה הכלה שלכן, וליצור אמירה אופנתית בלתי נשכחת.

 

לסיכום

כעת, כל מה שנשאר לכן, הוא לעלות על הנעליים ולקרוע את הרחבה עם בן הזוג.

נעלי כלה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי