נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ליצור יום הולדת מהקסמים לילד שלכם

קסם עם קלפים

היום החשוב ביותר בשנה בשביל ילדכם הגיע, כמובן שהילד נרגש ולא מפסיק לדבר על חגיגות יום ההולדת שלו.

הוא רוצה שיהיה לו את היום הולדת המושקע, המיוחד והמושלם ביותר.

בינינו איך אפשר להאשים אותו?

כיום מסיבת יום ההולדת היא מעבר לחגיגה עבור הילד.

היא סטטוס חברתי עבורו וגם עבורכם כהורים.

 

להיות חלק

ההצעה הטובה ביותר שניתן לקבל בשביל שחגיגת יום ההולדת תהיה מוצלחת ותסב אושר לילדכם היא, תנו לילד להיות חלק. תשאלו אותו לדעתו, הציגו לו את הלבטים הקיימים ובעיקר בררו איתו מהן העדפות שלו, בסופו של יום הוא יודע לומר בצורה הטובה ביותר מה הוא וחבריו יעדיפו (תופתעו לגלות שהערצת תוכניות כמו פוקימון, יוגי הו ובייבלייד כבר לא באופנה).

 

יום קסום

אחת הדרכים הפשוטות והמוצלחות ביותר בכדי ליצור יום הולדת מהקסמים לילד שלכם היא הזמנת מפעיל, ובפרט הזמנת קוסמים ליום הולדת. מופע הקסמים יעניק לאורחים וכן לילד שלכם הפעלה מרתקת, משעשעת וגם מעשירה. ההנאה שבמופע הקסמים היא מובטחת והיא תיצור חוויה שכולם ימשיכו לדבר עליה לאורך זמן רב.

 

מה מיוחד בקוסם?

לקוסם יש מספר מטרות במופע שלו. המטרה הראשונה היא לרתק את הקהל שלו. לגרום לכל קסם להראות כחוויה אמיתית, כמשהו קסום שלא ניתן להסבר.

לקוסמים ישנן שיטות רבות לביצוע הקסמים, חלקן כוללות זריזות ידים, חלקן קשורות בהפעלת מניפולציות על המוח והראייה של הקהל וחלקן פשוט לא ניתנות להסבר (או לפחות אף קוסם לא יגלה לכם את הסודות שלו).

החלקים המעניינים ביותר במופע הקסמים כוללים את השתתפות הקהל. זה מאפשר למשוך את תשומת ליבם של הילדים, לחבר אותם למופע ולגרום להם להפתעה מרובה יותר, היות והקסם בוצע עליהם בפועל.

 

הקהל הוא הכל

בנוסף להתפעלות מהקסמים עצמם, קוסם טוב יעניק לילדים רגעים של צחוק ושעשוע. הקוסם משתמש בילדים מהקהל בתור העוזרים שלו, כך שבכל קסם יכול להשתתף ילד אחר. הפתיחות הזו עם הקהל והגמישות הזו מאפשרת לכלל הילדים (הביישנים והדומיננטיים) להשתתף במופע ולהנות מהחלקים שמתאימים להם. שילוב נכון של הקהל בקסמים ובמופע כולו יאפשר להם חוויה עוצמתית ומגוונת.

 

זה כל הקסם

ניתן לשדרג ולשפר את אירוע יום ההולדת בצורה קלה ולא יקרה מדי, על ידי עיצוב כל היום בהתאם לנושא הקסמים. למשל, ניתן להכין (או לקנות), עוגה בצורה של שרביט/כובע, לקשט את הבית בבלונים צבעוניים ונוצצים, להכין תחפושות של קוסמים בשביל הילדים. כל אלו יכולים להקפיץ את חווית יום ההולדת לילדכם פי כמה.

 

תפעול

ועכשיו למנהלות, חשוב לזכור שכל מפעיל ובפרט קוסם, צריך אזור התארגנות ואזור מתאים למופע. לפני שאתם קובעים, דברו עם הקוסם והבינו מה נדרש לו למופע, מה אורכו והאם ישנם אביזרים מיוחדים שהוא מביא איתו. כל הבירורים הללו יאפשרו לכם ולו להעביר את פעילות יום ההולדת בצורה הטובה ביותר ולספר לילדכם ולאורחים שלו את החוויה הטובה ביותר.

מזל טוב! ויום הולדת קסום ????

 

איש במה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה

אמן חושים
מה כולל מופע של אמן חושים?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע