נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפולים ברפואה הסינית – במה הם מטפלים?

רפואה סינית

יש מגוון רחב של טיפולים שמתבצעים במסגרת טיפולי רפואה סינית. אנשים רבים גילו כמה מהם בשנים האחרונות ומאז הם נעזרים בהם לטיפול במגוון בעיות. לאחרונה מצאנו את עצמנו חולים בדלקת כרונית שגרמה לנו לקבל מספר אינסופי של מרשמי תרופות. רגע לפני שנטלנו אותם, החלטנו לצאת ולבדוק פרטים על טיפולי הרפואה הסינית ובמה הם מטפלים. הישארו אתנו ותגלו אם גם אתם יכולים להסתייע בטיפולים אלה.

 

הקדמה על רפואה סינית

למקרה ששמעתם מחברים או מכרים על סגנון רפואה זה אבל טרם התעמקתם בו עד היום, כדאי שתדעו שהרפואה הסינית נקראת גם אקופונקטורה, אבל אנחנו נמשיך לקרוא לה במדריך הנוכחי כ"רפואה סינית" כדי להקל עליכם ועלינו. מדובר בשיטת ריפוי טבעית שרבים מאתנו נחשפו אליה בשנים האחרונות, אך היא קיימת כבר תקופה ארוכה מאוד.

לפי שמה של הרפואה הסינית ניתן להבין מה המקור שממנו היא הגיעה. ניתן לומר כי היא מהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות והמסורת הסינית שטוענת שהאדם הוא חלק בלתי נפרד מהטבע, ולכן, הוא מושפע מהחוקים שלו.

 

מהם הטיפולים שקיימים ברפואה הסינית?

עד רגע כתיבת מילים אלו ,הכרנו רק חלק מהטיפולים שניתנים במסגרת טיפולי רפואה סינית. מכיוון שהתבקשנו לכתוב מדריך מקיף בנושא, החלטנו לבקר באתר ז'ונגיה – טיפולים ברפואה הסינית  (פורטל הרפואה הסינית של ישראל) כדי לבחון מהם כל הטיפולים שמתבצעים במסגרת רפואה זו. מצאנו כי ישנם 5 סוגי טיפולים עיקריים שבאים לידי ביטוי:

  1. דיקור – השיטה הידועה ביותר
  2. צמחי מרפא – שיטה שמאפשרת לרקוח תכשירים מצמחים כדי לרפא מחלות
  3. תזונה– התאמת תזונה בהתאם לכללי הרפואה הסינית
  4. מגע – טיפולי מגע שונים שמאפשרים להביא לזרימה של דם וצ'י
  5. כוסות רוח

 

במה הטיפולים הללו מטפלים?

מסתבר שניתן להסתייע בטיפולי הרפואה הסינית לכל מכאוב. ניתן לחלק את הטיפולים ל-2 אפשרויות עיקריות:

 

טיפול נפשי

ניתן לטפל בדיכאון, סטרס וכל עניין אחר שנובע בעקבות פן נפשי

 

טיפול פיזי

ניתן לטפל בכל עניין פיזי, פנימי או חיצוני. כמו למשל:

  • דלקות (עיניים, אוזניים וכו')
  • מחלות כרוניות (סכרת, פיברומיאלגיה וכו')
  • כאבי ראש
  • סחרחורות
  • כאבי מפרקים וכו'

כך שניתן לומר בעצם שטיפולים שמתבצעים במסגרת הרפואה הסינית יכולים לטפל בכל עניין רפואי שהוא. אם אתם סובלים מעניין רפואי שלא צוין כאן במדריך, אנו מציעים לכם להיכנס לאתר, להתרשם ממנו ולבדוק את אפשרויות הטיפול שמוצעות שם.

 

לסיום

עד כאן כל המידע הנוגע לטיפולים ברפואה הסינית והתחומים שניתן לטפל באמצעותם. אנחנו יודעים שאת המרשמים לתרופות שקיבלנו נשאיר בצד, בינתיים נתאם טיפול בדיקור ונבדוק אם מצב הדלקת שלנו משתפר. בהזדמנות זו, נאחל לכם שתמצאו גם אתם מזור למכאוב שלכם, ברפואה הסינית או בכל דרך אחרת. תרגישו טוב!

רפואה סינית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על