נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חתונה בצל הקורונה – איך לעשות את זה הכי טוב

קורונה עולמית

בעוד שכולנו עדיין לומדים להתמודד עם נגיף עולמי שנחת עלינו כאילו משום מקום, אנחנו עדיין לא מפסיקים לחגוג. אמנם בקטנה ועם פחות מוזמנים, אבל החגיגות עדיין חשובות לנפש האדם, למהות שלו. אז בואו נדבר על חתונה בצל הקורונה, הנה כל מה שחשוב לדעת על חגיגה ב-2020 בצל הנגיף:

אם אי פעם מישהו היה אומר לכם שיבוא יום ותחגגו חתונה עם מקסימום 50 מוזמנים, או אולי מקסימום 20 מוזמנים (תלוי בהוראות משרד הבריאות שכל הזמן משתנות), לא בטוח שהייתם מאמינים לאותו אדם.

אבל הנה זה כאן, עידן חדש בתולדות האנושות, עידן של מגפה עולמית אשר מחייבת אותנו לחגוג חתונות קטנות בצל הקורונה. ולמרות הכול, אנחנו לא נתמרמר על מר גורלנו, אנחנו נחגוג חתונה קטנה ועם זה ננצח! אז ככה שוברים את הכוס בצל הקורונה ועדיין נהנים בגדול, בואו נתחיל עם בחירת לוקיישן.

 

ככה מתחתנים ב-2020: כל מה שצריך לדעת על חתונות בצל הקורונה

אין ספק שזה דורש להתחיל עם בחירת לוקיישן, מאחר שאנחנו כעת חיים בעידן שבו הלוקיישן הוא הכי חשוב. בואו נגיד ככה, אם אתם עומדים לקיים חתונה במקום סגור, חלק מהמוזמנים שלכם אפילו יפחדו להגיע לחגוג אתכם.

לכן, אנחנו כרגע נדבר על לוקיישן של חוף הים, או לוקיישנים בחיק הטבע. וכשמדברים על אירועים בטבע, באותה הנשימה גם מדברים על השכרת ציוד לאירועים.

אתם מוזמנים להכיר את חברת מאסטר סייל, שמשווקת ומשכרה ציוד לאירועים מכל הסוגים, כולל השכרת אטרקציות, השכרת מכונות מזון לאירועים ועוד.

 

איך אני מגיע לחברת מאסטר סייל השכרת מיזוג נייד לאירועים?

החברה נמצאת בכתובת הזו – https://master-sale.co.il/ – ושם אתם יכולים למצוא את כל הציוד שישדרג לכם חתונה בצל הקורונה. ניתן דוגמה לשדרוג האירוע? אוקי למשל, אם אתם באמת הולכים על אירוע בחוף הים, אתם מוזמנים לקחת בחשבון את הנושא של מיזוג לאירועים.

מחברת מאסטר סייל אתם תוכלו לקבל את השירות של השכרת מיזוג לאירועים, השכרת פתרונות חימום לאירועים ועוד. גם אם אין שום קירוי באירוע שלכם, המזגן יהיה מורגש בגלל שמדובר במזגנים מאוד עוצמתיים, שמרגישים את האפקטיביות שלהם גם בחיק הטבע.

 

המצה לחתונה בתקופת הקורונה

המלצה שלנו, אם אתם מחליטים להתחתן בתקופת הקורונה, אנחנו ממליצים לכם לשקול גם חתונה בבתים פרטיים, או בחצרות של בתים פרטיים. אגב, עוד המלצה, אפשר גם חתונה במתחמי צימרים ברמת הגולן, ששם אפילו תמצאו בריכות מול הכנרת, ג'קוזי ספא, סאונות ועוד המון פינוקים אחרים.

האמת? חתונה בצימר ברמת הגולן נשמע כמו רעיון פשוט מעולה, גם בלי שום קשר לתקופת הקורונה. רק אל תשכחו לאתר לעצמכם מתחמי אירוח ונופש עם תו סגול! תהנו!

 

חתונה בחוץ עם פרחים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה

אמן חושים
מה כולל מופע של אמן חושים?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע