נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חוק גיוס חובה

מטווחים

אם יש נושא שלא מפסיקים לדבר עליו במדינה הקטנה שלנו, זה כמובן הנושא של חוק גיוס חובה. האם באמת כולנו צריכים להתגייס לצה"ל? והאם חרדים שחיים במסגרת מאוד מסוימת ומתבדלת, בדרך כלל, צריכים גם הם לקחת חלק בשירות הצבאי, לתרום את חלקם ולהגן על המדינה? מדובר על סוגיות מהותיות ביותר שמשפיעות לא רק על השאלה כמה חיילים או מפקדים יש בצבא, שכן בפועל ההשפעה של הסוגיה הזאת נרחבת יותר. זה משפיע, בין היתר, על השאלה באיזה גיל אדם יכול להיכנס לשוק העבודה והאם כל המשרות באמת פתוחות בפניו. לכן טבעי שטוב הפוליטיקאים שלנו מתמודדים עם הדילמה הזאת וכל אחד בתורה מנסה למצוא את הפתרון הטוב ביותר שקיים.

חיילים לוחמים

האם אפשר לא להתגייס?

לפני שנים השאלה הזאת נשמעה ממש כמו שאלה גסה, כי איך יכול להיות שמישהו אזרח במדינה הזאת ולא מוכן לתרום שלוש שנים מחייו לטובת המדינה? עם זאת, הזמנים השתנו וכך גם האופן שבו חלק מהצעירים רואים היום את הצבא ואת השירות בו. לכן, במידה וגם אתם תוהים האם יש אופציה כזאת לא להתגייס לצה"ל, כדאי שתדעו שהיום עוד ועוד אנשים מתחבטים לגבי האפשרות הזאת. מה שבטוח זה שאם אתם מנסים למצוא את הדרך החוצה, אך הדרך שתעזור לכם בכלל לא להיכנס למסגרת הצבאית, עליכם לבחור עוד היום עורך דין צבאי.

כיצד עורך דין צבאי יוכל לסייע לכם?

רגע לפני שאתם עוברים על החוק רק כי לא הכרתם אותו, כדאי יהיה לפנות לעורך דין צבאי. במדינת ישראל יש הפרדה בין מערכת המשפט האזרחית ובין מערכת המשפט הצבאית, ולכן, בכל סוגיה שכן קשורה לשירות הצבאי בהחלט כדאי יהיה לפנות לעו"ד עם התמחות מתאימה. הוא יוכל לסייע לכם להבין מה אומר החוק ובנוסף, הוא יוכל לעזור לכם להבין האם יש לכם סיכוי לקבל פטור. אין כל טעם לבחור באופציה של עריקות או בכל מיני דרכים אחרות שאתם עלולים לשלם עליהן ביוקר בעתיד, שכן בימינו עדיין החוק קובע כי חובה להתגייס לצבא.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בלוג כללי
זבנג סקס
עוד חורף לבד? אפשר גם אחרת

החורף הגיע ואיתו מגיעות תחושות הבדידות הרגילות. אי אפשר שלא להרגיש את תחושת העצב הזו שמגיעה כשאין מישהו/י מיוחד/ת

מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
מה זה מתודולוגיה?

סטודנטים רבים מוצאים את עצמם לא פעם עומדים אל מול מרצה שמסביר להם באופן מעמיק אודות המרכיבים של העבודה

איפה עוד אפשר למצוא PVC
האם PVC הוא חומר מסוכן?

חומרים מכל הסוגים נמצאים סביבנו, מקיפים אותנו בבית, במקום העבודה, ברחוב ואפילו בסופר, כאשר לעיתים קרובות אנחנו לא יודעים

פפיון
איך להתאים עניבה לחליפה

החליפה המסורתית היא אחד מסגנונות הלבוש הנפוצים ביותר בארץ ובעולם. אירועים עסקיים, אירועים פרטיים, ערבי גאלה ומועדים נוספים גורמים