נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ויאגרה גנרית – מה זה?

חיי מין

אי שם בשנת 1996, רשמה חברת פייזר (כן כן, זאת מהחיסונים) פטנט – תרופה לבעיית האין אונות, העונה לשם ויאגרה. מכיוון שפייזר רשמו את הפטנט עם השם המפורש, כל חברת תרופות אחרת הרוצה להוציא תרופה כזו לשוק, לא יכולה לקרוא לה ויאגרה – כי ויאגרה היא המקור, האורגינל. ועל כן, כל ויאגרה מבית חברה שאינה פייזר נקראת בשוק "ויאגרה גנרית".

 

ויאגרה – אורגינל מול תחליפים

ויאגרה גנרית זה אמנם השם הכולל של כלל התחליפים למוצר, אך חשוב לנו לציין – שמוצרים אלה אינם פחותים באיכותם או בטיבם מהוויאגרה המקורית. בדומה לאקמול ואדוויל, לדוגמא, שהם שני שמות מסחריים שונים למוצר שבבסיסו הוא דומה – כך גם הוויאגרה, המקורית והגנרית. החומר הפעיל בכל התרופות הוא אותו החומר בדיוק. בעשורים האחרונים אנחנו עדים להתפתחות רבה בתחום, כשכמעט כל חברת תרופות מוציאה את הגרסה של למוצר, והתחרות פונה כמובן לכיס של הצרכן, ומוזילה עלויות.

 

האם ויאגרה גנרית היא בטוחה לשימוש?

כיום, כל תרופה שיוצאת אל השוק, בין אם היא לאלרגיה לפירות, לנזלת, או לאין אונות – חייבת לעבור מספר רב של מבחנים ולעמוד בתקנים ובכללים מחמירים. על חברת התרופות לספק הוכחה ברורה ליעילותה של התרופה, לעבור שורה של ניסויים, ולקבל את כל האישורים הנדרשים.

 

ויאגרה בהתאמה אישית

עם יד הלב – גם לאנשים שסובלים מבעיות לב מגיעים חיי מין תקנים ומהנים! נכון, תרופות לאין אונות עלולות לסכן את חולי הלב או בעלי לחץ הדם הגבוהה. מזל שחברות התרופות מוצאות עם השנים תחליפים ופתרונים שמאפשרים לכולם להיעזר בעת הצורך בוויאגרה. התייעצות פשוטה עם הרופא שלכם תוכל להתאים עבורכם סוג תרופה שישתלב באורך החיים שלכם מבלי לפגוע בבריאות. והי, אנחנו יודעים כמה חיי מין תקינים חשובים לבריאותנו, לא? תשקיעו. זה ישתלם לכם.

 

אין מה להתבייש

אין אונות היא בדיוק כמו כל בעיה בריאותית אחרת. אין סיבה להתבייש, להסתיר, או לחפש פתרונות עקומים בדרכים לא דרכים, העיקר להימנע משיחה עם הרופא או הרוקח. לא חבל? דברו איתו. הוא שם בשבילכם, ובשביל לשפר את חייכם. כן, גם את חיי המין. בעיות בזקפה ובתפקוד המיני הן שכיחות משאתם חושבים – והפתרונות הם קלים, בהישג יד, ובשנים האחרונות עם השינויים המבורכים בשוק, גם זולים.

 

משהו אקסטרה

נכון, ויאגרה היא תרופה לאין אונות. אך גם גברים שאינם סובלים מהתופעה, נעזרים לפעמים בויאגרה ותחליפיה על מנת להעצים את חוויית האקט המיני, לשפר את העונג של עצמם ושל בת או בן הזוג, ולהגיע לגבהים חדשים של הנאה ופורקן. ויאגרה גנרית שאינה מצריכה מרשם רופא היא תוספת מהממת לחיי המין שלכם, מבלי לשבור את הראש יותר מדי.

חיי המין שלכם הם חלק אינטגרלי מהבריאות שלכם, ואין סיבה להזניחם. להפך – תשקיעו. אתם כבר תראו את השיפור…

ויאגרה גנרית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
קמגרה תל אביב
איך להשיג קמגרה בקלות?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בבעיות זיקפה (ED) אצל גברים. למרות שחשוב לתת עדיפות לבטיחות ולחוקיות בכל הנוגע להשגת

משחק פוקר 7XL
הכל על סוכן 7XL

אם אתם מחפשים לדעת הכל על סוכן 7XL, אתם מבקשים לדעת את כל מה שחשוב על סוכן עבור אחד