נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 השיטות המומלצות ביותר להלבנת שיניים

פה מדומה

לחיוך מנצח השפעה רבה על חיינו. חיוך כובש ייטיב עימנו מבחינה חברתית, מבחינה זוגית ומבחינה מקצועית. חיוך מושלם יושג רק כאשר השיניים צחורות וישרות. כולנו יודעים מהי הדרך ליישר שיניים – טיפולי יישור שיניים אצל אורתודנטים נפוצים למדיי. מנגד, מודעות הציבור להלבנת שיניים פחותה. הצטרפו אלינו למסע בעקבות 4 שיטות ההלבנה המוצלחות והנפוצות ביותר.

 

הלבנת שיניים ביתית

הלבנת שיניים הוא הליך טיפולי אסתטי, ששמו מעיד על תכליתו – השבת הלובן לשיניים. ניתן לבחור בהלבנה ביתית עצמאית, או בהלבנה מקצועית במרפאה.

בהלבנה הביתית, הפציינט יקבל מהרופא האחראי תבניות שן, אותן ימלא דבר יום ביומו בחומר פעיל ויצפה בהן את שיניו. על השיניים להיות מצופות במשך שלוש שעות ביממה, במשך ארבעה עד שמונה שבועות. במהלך הטיפול, על המטופל להימנע מצריכת מוצרים הפוגמים בלובן השן, וביניהם סיגריות ושאר מוצרי עישון.

 

הלבנה במרפאה

בהלבנה במרפאה, הטיפול נעשה באמצעות קרני לייזר ומי חמצן. נערכים שלושה סבבי טיפול, האורכים כעשרים דקות וביניהם כעשר דקות הפסקה. אם כן, הטיפול במרפאה אורך כשעה וחצי בלבד ומשיג תוצאות דומות לאלו של הטיפול הביתי. לאחר הטיפול, יש להימנע ממוצרים הפוגמים בלובן למשך יומיים.

 

מה המחיר והאם ההלבנה מספקת תוצאות?

עלות ההלבנה נעה בין אלפיים לבין שלושת אלפים שקלים. למעוניינים לחסוך בעלויות, מומלץ לעבור את הטיפול במעצמת מרפאות השיניים העולמית – טורקי. טיפולי שיניים בטורקיה הנעשים בעזרת סוכנות ישראלית, נחשבים למוצלחים במיוחד, זולים ובטוחים.

האפקטיביות של ההלבנה תלויה בסוג השיניים של המטופל, בגילו ובהרגלי הצריכה שלו. ככל שהמטופל צורך יותר ניקוטין, צבעי מאכל וקפאין, התועלת מהטיפול תפחת. אך אל דאגה – ישנו טיפול מבטיח אף עבור צרכני הקפה והסיגריה.

 

ציפוי שיניים – קומפוזיט

ציפוי שיניים הוא טיפול חדשני, באמצעותו ניתן להשיג שיניים לבנות, חזקות ובריאות גם בהיעדר גנטיקה אידיאלית וטיפוח יום יומי של חלל הפה. במסגרת הטיפול, כל שן מצופה בקומפוזיט המחזק את השן ומשווה לה מראה לבן.

הטיפול הינו דו שלבי, כאשר בשלב הראשון הרופא נפגש עם המטופל, עורך את המדידות הנדרשות ובמקרה הצורך אף משייף את השיניים לקראת שלב הציפוי. בפגישה השנייה, הרופא יבצע את הציפוי עצמו.

הציפוי בקומפוזיט נחשב ליעיל, אולם לא ליעיל ביותר. החומר מאבד מהצבע שלו לאחר כמה שנים והעמידות פחותה. היתרון של הקומפוזיט, הוא כמובן המחיר שלו – הוא זול משמעותית ביחס לציפויים האחרים.

 

ציפוי שיניים – חרסינה

עבור מי שלא יתפשרו על האיכות בגלל המחיר, ציפוי החרסינה הוא הפתרון האידיאלי. גם שיניים במצב ירוד למדי יזכו לעדנה הודות לציפוי החרסינה. לכן, במידה והשיניים שלכם כבר במצב רע, נמליץ על טיפול זה. כאמור, כדי לחסוך בעלויות, כדאי לבחור בטיפול שיניים בטורקיה.

 

לסיכום

ישנן ארבע דרכים עיקריות להלבנת השיניים. הלבנה ביתית, הלבנה במרפאה, ציפוי קומפוזיט וציפוי חרסינה. בחרו את הטיפול המתאים לכם, את המיקום הנכון – בארץ או בטורקיה והשיבו את הברק לשיניים.

שיניים קדמיות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על