נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בואו להכיר את המשרד מהרצלייה פיתוח: אורדן

פגישת ייעוץ

משרד עורכי דין אורדן, הינו משרד ותיק ומנוסה בתחום הייצוג והליטיגציה המשפטית ובנוסף עוסק בתחום הייעוץ ומתן שירותי ראיית חשבון שוטפים. המשרד בעל ותק של יותר מ-30 שנות עבודה, שבמהלכן הוא ייצג ועסק במאות מקרים שונים- החל מלקוחות פרטיים ועד חברות שמעסיקות תחתיהן מאות עובדים. היתרון של המשרד הוא הידע וההתמחות בשני הנושאים- הן בייצוג משפטי והן בשירותי ראיית החשבון. הניסיון המשפטי של משרד עורכי הדין אורדן, בתוספת הניסיון החשבונאי- מוביל לתוצאות מוכחות בבתי המשפט, מול רשויות המס וכמובן בעולם העסקי.

פגישה

המשרד מהרצלייה

משרד עורכי הדין אורדן, הינו משרד שמתמחה הן בתחום הייצוג המשפטי והן בתחום ראיית החשבון. המשרד מנוהל משנת 1987 על ידי דני אורדן, ומעסיק תחתיו כ-15 עובדים: החל מעורכי דין, רואי חשבון ועוד.
תחום עיסוקו של המשרד הינו בייצוג בתחום הכלכלי והמסחרי- בבתי משפט ובערכאות הציבוריות והמנהליות השונות: בנושאים בנקים, עיריות, להב 433 וכמובן מוסדות המס. ייצוג המשרד יכול לבוא לידי ביטוי גם על ידי עורך דין וגם על ידי רואה חשבון.

ניסיון המשרד שנפרס לאורך למעלה מ-30 שנות עבודה, בא לידי ביטוי בכמה היבטים.
ראשית, מאות לקוחות שלאורך השנים קיבלו ייעוץ וייצוג משפטי, וכמובן ייעוץ וניהול בתחום ראיית החשבון.
שנית, ניהול הליכים משפטיים בכל הסוגים מול רשויות המס, משטרת ישראל ומול הפרקליטות- הם הליכים לא פשוטים שדורשים הרכה והתמצאות במרחב המשפטי והחשבונאי. ליווי וייצוג בפורומים הללו על ידי משרד בעל ניסיון של 30 שנות עבודה- מניבים תוצאות שמדברות בעד עצמן.
שלישית, במשרדנו דוגלים ביחס שניתן לכל לקוח. ראיה לכך היא כמות הלקוחות הותיקים שיש למשרד- עשרות לקוחות שנמצאים תחת שירותי המשרד כבר שנים רבות, מעידים על היחס האנושי שניתן ללקוחותינו (מקבל משנה תוקף בתחומים אלו).

כמו כן, משרדנו דוגל בתרומה לקהילה בכל המובנים:
המשרד בוחר לייצג חייבים בהליכי פש"ר (בהתאם למדיניות המשרד).
המשרד שם במרכז את הלקוח וניכרת התחושה שיש בית ללקוח. יעידו על כך לקוחות המשרד בנאמנותם ארוכת השנים.
המשרד דוגל בהצגת תמונת המצב הריאלית כפי שהיא- ופועל מכוח היושרה המקצועית לכל אדם ובכל מצב, ללא יוצא מן הכלל.

מעוניינים לשמוע עוד עלינו?

תוכלו להיכנס לאתר המשרד ולצפות בתכנים הרבים המפורסמים בו- תוכלו לעיין בעשרות מדריכים שונים הקשורים לעולם המשפט ולעולם החשבונאות.

אם אתם זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי בכל נושא שהוא, לרבות ייעוץ בתחום החשבונאות- הגעתם למקום הנכון. משרד עורכי הדין אורדן, מביא לידי ביטוי גם את הרקע המשפטי בכל סוגיה וגם את הניסיון ארוך השנים בתחום החשבונאות. שילוב מנצח של שני התחומים יוביל אתכם להצלחה ולשיפור הסיכויים שלכם בכל סוגיה שהיא. בהתחייבות! 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין