נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את הישראלי אבנר קופל

סל

הישראלי אבנר קופל שימש כיו"ר איגוד הכדורסל ומאז נחשב לאחד היו"רים המוצלחים והטובים ביותר אותם ידע הכדורסל הישראלי. מדוע? על כך ועוד, במאמר הבא.

אבנר קופל – אישיות כדורסל בלתי נשכחת

יו"ר איגוד הכדורסל בישראל לשעבר אבנר קופל נחשב זה שנים לאחר מיושבי הראש הטובים ביותר של הכדורסל בישראל, וזאת לאור הצלחות כלכליות ואישיות יוצאות דופן. במו ידיו עזר קופל לשקם את הליגה באמצעות הזרמת כספים מתורמים ומגופי ציבור המתוקצבים ע"י משרדי הממשלה. בנוסף פעל קופל ליצירת שיתופי פעולה, כל זאת מתוך הבנה כי מנהלת הליגה זקוקה למגוון תורמים אשר יאפשרו להגשים את החזון ולהפוך את הכדורסל בישראל למגוון ומיוחד, כפי שמצופה מספורט הנחשב לפופלרי ואהוד לא רק בישראל, אלא גם בעולם. דוגמא לשיתוף פעולה מרשים אותו יצר אבנר קופל הוא שיתוף הפעולה עם מפעל הפיס. שיתוף הפעולה התבצע למשך כשתי עונות, וקצר בהמשך שורה ארוכה של שבחים מפי יו"ר הפיס, מר אלי דיין. במהלך שנותיו בתפקיד הצליח קופל לגייס 112 מיליון שקל לטובת ליגת הכדורסל בישראל, וכתוצאה מכך עלתה הליגה בכמה רמות (כפי שיעידו פרשני ספורט ותיקים) כמו גם הפכה את ישראל למעצמה מסקרנת אשר זוכה לסיקור עולמי, הן בשל הרמה המקצועית של השחקנים והשחקניות בכל הרמות והן בשל הניהול המדויק אשר התנהל באמצעות הגדלת השכר למאמנים מצליחים, לצורך הישארותם בליגה. מדובר בנושא כאוב וזאת לאור ריבוי מקרים לפני תקופתו בה מאמנים ושחקנים החליטו לעזוב לקבוצות זרות, במקום להיטמע ולפתח את הקריירה בישראל. לאור מה שתואר כאן, החליט קופל לפעול באופן מהיר לעצירת בריחת הכישרונות בכדורסל.

פרקט וכדור

שיפוץ מבנים – שיפור פני הכדורסל המקצועי בישראל

כחלק מתוכנית רחבת היקף אותה הוביל אבנר קופל, הוחלט לשפץ את המבנים של מנהלת הכדורסל באופן מוחלט, לצורך התאמתם לסטנדרטים בטיחותיים ובין לאומיים. במסגרת התהליך ובליווי של יועצים חיצונים אשר ביצעו תהליך של בקרה ושקיפות שופצו המבנים באמצעות מומחה איטום וכן קבלנים ומהנדסים מובילים, אשר הובילו לכדי שיפוץ נרחב אשר הוביל לפיתוח תשתיות ומבנים בטיחותיים, כל זאת באופן יעיל ומהיר. כתוצאה מכך החלו שחקנים בליגות הצעירות והבוגרות להתאמן בתנאים מצוינים אשר ניתנים עד היום במגוון מבנים משופצים ברחבי הארץ. בנוסף, פעל אבנר קופל ליצור כמה שיותר חשיפה לשחקנים ולשחקניות ולכן בתקופתו זכה הכדורסל הישראלי לעדכנה מחודשת בדמות שורת ראיונות וכן חשיפה של כוכבים עולים בשמי הכדורסל, כל זאת בכדי להעמיק את מרקם היחסים בין קהל האוהדים החם לבין השחקנים והשחקניות המוכשרים אותה מייצגת כהלכה מנהלת הכדורסל. במהלך הקריירה זכה קופל לייצג את ישראל כיו"ר האיגוד במגוון אירועים ברחבי העולם, ומשום כך נחשב מאז ועד היום לאחד מיושבי הראש המצליחים והמובלים של הכדורסל.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ספורט