נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הטיפול הכי חשוב שתוכלו לתת לנפש שלכם

טיפול רגשי

סובלים מחרדות, OCD, דיכאון ומחשבות טורדניות? הכירו את שיטת הטרילותרפיה המאפשרת לנו לצאת למסע לשחרור התחושות הקשות ולהתמלא מחדש בבטחון עצמי, הערכה עצמית ושלווה שיעזרו לנו להגיע להגשמה עצמית ואיזון בינינו לבין עצמנו. 

 

מתן יהב עוצמה פנימית

מתן יהב הינו מדריך טיפול רגשי בשיטת הטרילתרפיה לטיפול במחשבות טורדניות, OCD, דיכאון וחרדות. במהלך הטיפול נבחן ונתבונן במסלול החיים שלנו ובאירועים ובחוויות שעיצבו את חיינו וננסה לזהות את הגורמים למצב שבו אנו נתונים בו כיום. לאחר מכן נלמד כיצד לנהל שיח פנימי בונה עם עצמנו ונקבל כלים להבנה עמוקה של העולם הרגשי שלנו וכיצד ניתן להקנות לעצמנו הרגלים חדשים ובריאים יותר כדי להתגבר על התחושות הקשות שמציפות אותנו.

טיפול רגשי

מהי טרילתרפיה?

הטרילותרפיה היא שיטה הוליסטית לטיפול רגשי עמוק והקניית כלים מעשיים של תקשורת עצמית טובה יותר, שינוי הרגלי החשיבה והשקפת העולם למקום חיובי הרבה יותר.. השיטה תופסת את האדם כמורכב משלושה חלקים: המחשבות, התחושות והאני האמיתי. במהלך הטיפול נקבל כלים כיצד לאפשר לאני האמיתי שלנו לקחת שליטה ולאזן בין הכוחות המעצבים את חיינו.

 

הטיפול הכי חשוב שתוכלו לתת לנפש שלכם

דברים שנעשו ומילים שנאמרו לנו עיצבו אותנו כפי שאנחנו כיום. למרבה הצער, לא פעם אנו נוטים לסבול מדכאון וחרדות, מחשבות טורדניות ו – OCD בגלל חוויות קשות שנצרבו בתודעה שלנו. התחושות הקשות הינן רגשות ש'נתקעו' בלי יכולת להשתחרר. ההרגשה הרעה הזו מלווה אותנו לאורך כל היום, פוגעת באיכות החיים שלו וגורמת לנו להמנע מלימודים, עבודה, זוגיות ומחיים שלמים ומלאים.

טיפול רגשי

כיצד נוכל לסייע לעצמנו?

אף על פי שהפסיכולוגיה המודרנית מביאה הרבה מאד הקלה ומזור וניתן לשלב אותה ביחד עם הטיפול בטרילותרפיה, היא לא תמיד מגיעה לרזולוציות עמוקות ומעדיפה להניח פלסטר על פצע חשוף. הטרילותרפיה הינה מסע פנימי לגילוי תובנות מעמיקות. בלי לפחד מן הכאב ובלי לברוח מן הפחד אנחנו יכולים לשפר את הדיאלוג הפנימי שלנו ולמצוא את החוזקות והעוצמה הפנימית שלנו כדי לשחרר את העצב ואת הכאב שעצורים בתוכנו מבלי יכולת לצאת.

 

אין חכם כבעל נסיון

מתן יהב מספר כי הוא עצמו סבל בילדותו ובנעוריו מקשיים והגיע להשלמה ושלווה דרך המסע לגילוי עצמי שבמהלכו הבין מה הם השורשים שהצמיחו את הקושי שממנו סבל וטיפל בהם באמצעות הקשבה והתבוננות פנימית. לאחר החוויה המעצימה הזו בחר להקדיש את חייו לטיפול באחרים ולהראות להם את הדרך לחיים מלאים יותר ומספקים יותר ללא פחדים.

 

לסיכום

מתן יהב עוצמה פנימית מציע לכם דרך לחיים שלווים, משוחררים ומאוזנים הרבה יותר באמצעות טיפול רגשי בשיטת הטרילותרפיה. באמצעות השיטה תוכלו לצאת למסע פנימי ולהבין טוב יותר כיצד עוצבו חייכם וכיצד תוכלו לשחרר את הכאב והפחד בחייכם.

טיפול רגשי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי